Aktuellt 2024

torsdag 22 juli 2021

Behöver bostad - allt och alla okända - högförräderi

Det MÅSTE vara DU som kontaktar mig om att få tag i ett erbjudande omgående. Det finns inga sätt för mig och jag har oftast inte råd med normala hem. Jag har ingen att dela med heller och vill inte dela med vem som helst.

Stuga, lägenhet eller fritidshus. Allt ingår max 5000-6000 kr/månad.

Om du har en båt KANSKE går.

Det går inte att vara förtidspensionär utan miljoner annars. Skärp till er. Det gäller redan liv och hälsa för mina egna. Kom inte dragandes med härbärgen och fritidskronologi. Inte socialkongressens verandor och bitch-analyser för omsorg.

Jag har inte fått ett enda erbjudande denna vår och sommar. Det finns inte. Det är kostnades och registreringar. Går absolut inte alls.

KOSTNADES.

Det finns inga utrymmen för utgifter eller anslag i svart hand om du inte fattat det heller.

Försäkringskassan skall inte ha "tillfälligt boende" som tidsnorm. Det är hela livestocken varje gång. Omöjliga kostnader om man finner något alls. Andra kostnader blir ID och PASS. Resor finns inte alls för täckt om förtidspensionärer. I Norrland är man fattig efter en vinter. 7.700 i pension har jag. Plus "tillfälligt bostadsbidrag". Men detta försvann nu.

Problem. Jag har ingen address längre.

Du har idag på dig till i morgon. Annars måste DU fixa tillfälligt boende. Jag behöver detta. Finns inga andra sätt.

Jag jagar folk i fängelse för högförräderi. De har inte betalat eller tillstått medel i form av praxis, t ex royalties. Många är döda är klart definierat av sådant. Allmänheten är med-anklagad i varje form. Enligt lag behöver jag inte ens advokater och det skall bli dyrast så för dem. Jag ska ha mitt. Det är äkta livstids fängelse som ramlar ut på marknaden så att det ser ut så här för t ex mig. Inte ens det är ditt möjligt. Därför skall du klara av detta är lämpligt. För mig risk §.

Om du inte har något gör väl inget. Men så ser det ut för mig. Du stannar där i alla fall. Du som inte betalat är § ryttare i fasta definitioner redan i alla fall. Du som ska betala är skyldig. Inte ens samhället kan begagna såna öden istället ser du väl. Jag har inga andra sätt.

Att också skaffa sig försäkring för att du inte kan ha mina pengar på något sätt är att vara bandit. Annars har du en sysselsättning, minst. Detta förklarar brott. Även problemet varför 5 krigare och diverse syskon och kusiner är döda eller skadade, även släktingar. Inte ens en Kejsare eller Världsbanken eller FN har detta möjligt. Ett sätt att se detta: Jag har 70% bostadsbidrag över en summa. Det räcker inte. Inte ens Kungen kan bestrida i och via detta om någon alls. Läs lagboken. Jag kan stämma FN på miljarder för vad högförräderi, straff och risk innebär i hela världen. Det finns ingen som kommer undan. Du skulle ha betalat.

Nu måste du fram med allt, på en gång. Därför får ni veta detta. Sånt här är fantasi för normalt folk så här långt. Eller hur. Observera Kauppinen, Hakkarainen, Leppänen, Lusua. De har särställning i ärendet för sig. AD är med i NES... KOSTNADES... Som förlorarhärva... ni andra är. I övrigt tillförs samma med Upplockare. Omöjligt annat. Inte ett extra problem heller för mig. Hallå. "Så". Går du på § brott!???

Hur stoppar man statsskulder, bringar marknad och hindrar krig? Försök bara!

MIN KOSTNADES. MITT.

Det är ju för fan inget och minus hela tiden. Vad är era brott?

Ni borde serva mig mera än Gud, Allah, Buddah, Shivah... skapat möjligt. Rädda. Säkra. Ersätta. Betala? Och när håller jag med? Hur har ni gjort er såna?

Visst. Det går bra med avrättningarna också. Jag behöver inte alls vara med eller veta. Tyvärr hade jag inget ansvar. Inte våra egna heller. Inte så här eller så där...

Där börjar det. Sen tittar alla eller andra på när det ramlar fram "omöjliga" gangsters och värre.

Du ser. Den dör som betalar och den som inte samma... Jag måste vara sån här då. I varje fall. Något om mig någonstans. Äkta.

Inte till dig. Vaför ska de snoka? Nu kommer det:

Illegal account parsing. Att definition och att definiera. Segregering...

Där är dom och micklar och macklar som USA:s president.

28 kommentarer:

  1. Ditt privatliv och din business sfär kommer att jagas för högförräderi oavsett en så enkel sak som du använder tidsfrist om pension eller tjänst. Detta har högst särskild betydelse i dina egenskaper vidare.

    SvaraRadera
  2. Alltid om royalties. Inkluderat inkomst och förvärv. Även mutor och gåvor, gratis och annat.

    SvaraRadera
  3. Detta gäller även motsvarande STIM-pengar. I alla former.

    SvaraRadera
  4. Brotten sköts om noll. För detta behöver t o m § som underlag.

    SvaraRadera
  5. Säkerhet har heller inte bringat dessa resultat.

    SvaraRadera
  6. Så. Om du har gratis passande passar nu.

    SvaraRadera
  7. Ingen har ringt mig än. Hoppa över mail. Jag ser inte företags-presentationer om sånt. Du måste ringa.

    SvaraRadera
  8. I morgon ger jag mig ut på luffen. Finns inga andra sätt. Har inte månads hyra klart framåt.

    SvaraRadera
  9. Om jag inte hittar något åker jag utomlands. Så skickar jag räkningarna till pensions-myndigheten själv. Finns inte tvångs-alternativ om inte jag godkänner dem. Bara så att du vet.

    SvaraRadera
  10. Annars får ni ha betal-assistent med åt mig var jag än är.

    SvaraRadera
  11. Som en butler. Inte hjälp, kontrollant eller annat. Bara leverera.

    SvaraRadera
  12. Du är en omslutning. Jag godkänner inte det i VARJE enskilt eller allmänt ärende.

    SvaraRadera
  13. Om du inte förstått så kommer inte annat att bli tänkbart än okända öden. Då har de fel. Du måste vara rätt i rätt manër.

    SvaraRadera
  14. Vad du väntar dig har noll betydelse och gångbarhet.

    SvaraRadera
  15. Det är jag som gäller. Släpp fram det säkert.

    SvaraRadera
  16. Här är ett exempel. Jag har köpt 20 Gig surf på Telia.

    SvaraRadera
  17. Förbrukar jag personligen alls detta i min livstid?

    SvaraRadera
  18. Jag kräver de skyldiga för retroaktivt, pension och royalties.

    SvaraRadera
  19. Du blir i bästa fall en sån affärsman. Ditt öde skapas av dig själv. Vinnare=jag.

    SvaraRadera
  20. Så. Nu är "utrymme" känt. Även för exakta syftens myndigheter. Och andra.

    SvaraRadera
  21. Jaja. Du lär dig marknaden och dess kunder.

    SvaraRadera
  22. Ungefär som du går och fiskar men high treason. Vanliga.

    SvaraRadera
  23. De stal mitt finaste fiske med farsans.

    SvaraRadera
  24. Även livestock. Finanserna. Människorna.

    SvaraRadera
  25. Ett läge är utsikt i människohandel och passande krigföring. Annars är det så, t o m prostituerade förstod samma.

    SvaraRadera
  26. Sorry. Tjejerna är inte livestock alls eller ens påtänkbart passande alls.

    SvaraRadera

Hm. Dagens mat.

Ris med ryggbiff. Pasta.