Aktuellt 2024

måndag 11 mars 2019

Fy

Inte fungerar det med att vinna och en bank heller. Varför får man inte en bank-identifiering och en bankens räkning istället om man ska betala en liten slant för en vinst?

Jag vann på Black Friday. Tro det eller ej. Men nu vet jag inte hur det går, för jag hittar inte min kod ens på bankens kundtjänst eller annat.

Jag skulle välja på en Samsung Galaxy Note 9, iPhone XS Max eller en MacBook Retine 12".

Adios, bankernas sätt och marknaden med vinnarfirma och koder igen. Jag känner inte till Black Friday, vinnarfirman eller ens min egen bank.

Dessutom vet jag inte vad det kostar att ha dessa i ordning alls...

12 kommentarer:

  1. Väldigt anonyma SMS och mail. Gillar inte sånt. Det är jag som vinner och vill veta vilken sorts kund jag ska bli. Inte sitta hemma med koder när det bara behövdes en enda gång.

    SvaraRadera
  2. Och så nya koder... En hel hög med kostnader som gör det helt omöjligt. Jag har inte fått betalt. Vet inget. Hur ska någon se att det är sanningen? Då blir du väl misstänkt!

    SvaraRadera
  3. Bara ser att de förstör mina grejer uppfunna. Till detta.

    SvaraRadera
  4. Håll käften. Det är mina stålar för att jag är uppfinnaren och krigat FÖRSTÅNDIGT. Är det så jävla svårt att fatta det?!

    SvaraRadera
  5. Yes. Skyldig att fixa. Fixa! Jag är inte din maffia eller arbetsgivare. Jobbar inte alls. För jag ser detta gör en Huxilles färd.

    SvaraRadera
  6. Hur man kommer på "Huxilles färd"? Ja. Det du...

    SvaraRadera
  7. Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu baaaaastaaaard....

    SvaraRadera
  8. Kan någon tipsa om en pålitlig marknad, leverera och batala som det ska? Som en man vet och alltid som ska.

    SvaraRadera
  9. Kostar tillbehören en slant satan också? Allt ingår fanns en gång i tiden...

    SvaraRadera
  10. Ni ser. Ni når mig aldrig. Vad är felet? = Inte fått sina pengar.

    SvaraRadera

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...