Aktuellt 2024

lördag 23 mars 2019

Jaha, det var 50 år av underhållning...

Vad ska man säga? Mysiga programmen dog i famnen på nyheterna. Vad man än har hittat på så har folket hållt knarkarna i handen och förstört allt...

Jag har ingen kännedom om var jag är och vad som håller normalt förstånd, aktualitet eller som ett godkänt och smakligt tidsfördriv. Det är ingen som vill se sport och sport, samma nyheter detta bryr med sig eller ens det som klassas som dokumentärt i denna röra. Folk har bara problem och dör som flugor. Vad jag än har presterat och berört har jag aldrig premierats eller bara terroriserats.

Jag är inte en Gangnam. och jag vill  inte vakna upp och höra eller se den där skiten. Det är människo-värdighet i krossade kapitel som kastar stenar på folk och vinglar ut i andra rum. Det är baciller och felfokus, stillöst, smaklöst och det finns inte ett uns av duglig kvällsunderhållning. Inte ett spår av de tre populäraste tiderna och något innehåll.

6 kommentarer:

  1. Byt ut de där Gangnam. De har ju misslyckats.

    SvaraRadera
  2. Det är just dom som har förstört allt.

    SvaraRadera
  3. Ni ser fighten. Den som bara finnns kvar. Bara att hitta på annat!

    SvaraRadera
  4. Byt ut de fria kanalernas ledningar helt!

    SvaraRadera
  5. Jag sa ju det i min rättegång. Jag vill inte se sånt här skit om Gangnam och Hollywood.

    SvaraRadera

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...