Aktuellt 2024

lördag 2 mars 2019

Några bilder, provar kläder




26 kommentarer:

  1. -1 EV. Helt omöjliga kameror här.

    SvaraRadera
  2. Helt ok. Kavaj Slim Fit och byxor från Dressman, Skellefteå Centrum.

    SvaraRadera
  3. Men jag såg hur snygg bild det blev, som inte kameran kunde fånga. Alltid samma fel. Bara godkända Minolta-bilder duger. Kanske Hasselblad Svartvita(film).

    SvaraRadera
  4. Jag har sett nya Nokian förut. Gillade inte den heller. Formatfel för mig alla.

    SvaraRadera
  5. Ja, varför skriver jag 3 först!!!???

    SvaraRadera
  6. Just det. Bara rakt av med en kamera.

    SvaraRadera
  7. Alright. Jag gillade kavajen i alla fall. Jag hittar aldrig storlekar som passar. Och jag är ingen jävla fyllbult-jobbare, bat-sack-splash eller legoknekt.

    SvaraRadera
  8. De är kvar i samma fel, bl a på tubsockor. Allt försvinner när inte jag har pengar.

    SvaraRadera
  9. Det får du skiten för att leva på!

    SvaraRadera
  10. De gjorde en dildo på mig. Sedan dess har ingen tjej varit normal.

    SvaraRadera
  11. Yepp. Typiskt för diseasefree och medicinefree. Hel och ren. Eller krigare, spirits, original man, son, man, warrior, spirit, sihskihkqwaa, cheied, farsa och big papa, världsmästare, elit och god man...

    SvaraRadera
  12. Nix. Ingen flörtade med mig. De har redan sett krvrtsch-killarna.

    SvaraRadera
  13. Ingen smak alls. Tills hans är där. Sån där alien real man.

    SvaraRadera
  14. Nu gillar jag inte heller bilderna. Tänker på världen. Kopior och alla... knepiga styles och kulter...

    SvaraRadera
  15. Några bilder rätt man, slår ut allt media. Talkshows, magazines och allt. Ja. Jag är den där.

    SvaraRadera
  16. Vad jag ser? Småtjejerna flinar... Bara fel folk med fel pengar. Mina.

    SvaraRadera
  17. Nix. Inte i ordning gjord. Blir sällan eller aldrig det numera. Varken selfcare eller frisör, skräddare eller annat... Finns ingen medicin där. Topp-klass.

    SvaraRadera
  18. Ser inte ens en tjej med kläder på längre som vet och strålar det.

    SvaraRadera
  19. Nu tröttnade jag. Hoppar in på AnastasiaDate.com. Hm. Bara se vackert. Blir aldrig en flört. Bra fångade tids-bilder... Idag känner jag ingen, inte ens knappt igen. Yes, saknar er alla.

    SvaraRadera

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...