Aktuellt 2024

tisdag 24 september 2019

Sångspån: 100 Talks (Super chiq)

Sångspån: "100 Talks" ... 

den 24 september 2019
22:23

Det finns en värld här, älskling
Ingenting du redan vet
Jag har med en ruter tid
Som slets itu av fötter och händer
Utan att du vet
Du hört jag sänder
Det första jag ler
Fixar konsten, du vet
Var saker blir ljus
Om du och inte ler
Vi bort oss
Du, inte ler vi bort oss
Jag bara kände
Att du var där
Din kärlek och runda jord
Super chiq
Jag behöver 100 talks
Du älskar att lyssna
Två när de blir tyst
Vi har bara närmat oss
Vi har bara närmat oss två
När det blir tyst
Du och jag
Vi vände bort
Ville inte säga vad det blir
Du har med dig allt
Fryser annars om händer
Och fötter som skriker bort
Du ser mig på andra sidan
Tycker att livet var kort
Tills du sa
Utan att du vet
Du hört att jag ler
Med dig
Du hört att jag sänder
Det första jag ler
Ett vackert mörker
Ditt lustspel
Super chiq
Jag behöver 100 talks
Du älskar att lyssna
Två när de blir tyst
Vi har bara närmat oss
Vi har bara närmat oss två
När det blir tyst
Du och jag
Vi vände bort

Copyright. 

3 kommentarer:

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...