Kanske skulle behövas några spadtag. Får inte upp den mera än någon centimeter. Har någon vägarna förbi?
Aktuellt 2026 (Language translate, Info, Subscribe, Contact, Atom feed in Column, Social Media) ⚠ Copyright
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hm. Istappar. Fönstrena brukar vara omöjliga lika som balkongdörren... Just lite tänkte ta senare. Men det var flr mycket...
SvaraRaderaFör.
SvaraRadera