Aktuellt 2024

söndag 4 april 2021

Var är mina pengar?

Tyvärr gäller det inte bara Svenska Spel. Hittar inte mina spelkonton.

Annars är det high treason, mitt förskingrat i krigsklass och all.

Flera har stulit av mig och mina egna och aldrig tillsatt royalties eller ens Stim till mig. Jag har bara konto att sätta in på och annars är det så bra att öppna ett och koppla det. Allt är min ensak. Det är dömt i domstol, men inte med direkt och inte heller indirekt hänsyn som det skall.

I övrigt accepteras inget av mig med som det skall göras för någon annans skull. Inte heller alltså påtvingade eller ändrade klausuler. Då vann jag, nu vinner jag också av min personliga natur och värdighet.

Orsaker och verkan med situation och faktiska förhållanden dumpas på rad för polis-anmälningar och allt marknadsdomstol som inte bör nå dit. Ni ansvarar för marknads-ordningen med korrekt verkställande allmännt. Då har dessa varit för mig och alla kriminella i världrekord. Detta skall in i Guinness värld.

Enda godtagbara ordningen är helt förbisedd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Waanh Nakkaanaiph.