Aktuellt 2024

fredag 14 maj 2021

Natti från Lövånger Kyrkstad Maj 2021

38 kommentarer:

  1. Första gången någon påstår nätfiske upptäckt. Ska de förstöra allt nu!? Min egen Blogger. Bullshit. Nu får ni fängelse för register-på High Treason.

    SvaraRadera
  2. Är det Easy Video Maker, Webb-kameran eller Google själv? Kanske YouTube och MI6 för att min Swift är tyst och svart?

    SvaraRadera
  3. Så fäller man alla myndigheter och marknadens "behov"...

    SvaraRadera
  4. Fattar du inte dilemmat? Jag har inte MIN pension. Det är inget annat... Haha...

    SvaraRadera
  5. Sista är AKUT ärende om bostad. Annars Sveriges Poliser i Umeå och Skellefteå med deras karuseller bland fel folk och på fel sätt. Förutom dataintrång och persontäckning.

    SvaraRadera
  6. Visst är de nassar på High Treason. Dödligt allvar gäller evigt.

    SvaraRadera
  7. Det var de själv. Jävlar vad mördare och mordförsök och krig!

    SvaraRadera
  8. Fy skam att klaga för vem som helst. In i systemet och haka inte upp er på andra för att klara er.

    SvaraRadera
  9. Rent tekniskt gäller att det var just din livs insats.

    SvaraRadera
  10. Snacka inte skit med och om mig då. Alla olyckor och gangsters med övriga kriminella tendenser är era fel. Ni vaskar bara knarkarlangare offentligt som lär dig...

    SvaraRadera
  11. Nåja. Det är offentligt kriminellt att vara förståndshandikappad som gällde. Fråga vem ni redan var...

    SvaraRadera
  12. Ni är "bara" okunniga och oförståndiga... Titta på mina pengar nu!

    SvaraRadera
  13. Du hinner inte ikapp. Du har valt samma då.

    SvaraRadera
  14. Det är visst på riktigt. T o m Gangnam är mina vittnen och mål i samma genre.

    SvaraRadera
  15. Fråga Clinton, Bush eller Tyson varför de inte duger.

    SvaraRadera
  16. Ja. Ni är krigsanklagade för FN. Det är jag och massor med barn i världen. De säger att de förstår och att det är sanningen.

    SvaraRadera
  17. Ni valde high treason så och ger er på mig på öppen gata... HÄDELSE!

    SvaraRadera
  18. Härmed är anmälan klarlagd för olikheter av olikheter i parter och partnerskap...

    SvaraRadera
  19. Typiskt Nordbor, bara såna sa t o m gangster-européer. Men de ska som andra förstås på inget.

    SvaraRadera
  20. Du är just ny skyldig. Precis som världen där.

    SvaraRadera
  21. Sorry. Era gangster-ninjas och samurajer är farliga för sig själva...

    SvaraRadera
  22. Samma du gör så gott du kan tills avräknat på droger och skam. Eller hur. Du var den själv. Precis som mass-mördrna. Fan vad det skall vändas tillbaka ibland.

    SvaraRadera
  23. Snacka om morsa och farsa... "De har väl sitt eller inte gjort något."...

    SvaraRadera
  24. Tack för krigen. Mina egna lyckades som Gud...

    SvaraRadera
  25. Klart jag är förbannad. Vem fan skulle inte vara det!

    SvaraRadera
  26. Så. Nu har du plats här kanske offentligt och straight att vara livets vän. Gissa om det kostar!

    SvaraRadera
  27. Fy vilka värderingar ni har och "bara" är...

    SvaraRadera
  28. Samma slavar. Bara prydligare eller kändare eller bättre slår igenom...

    SvaraRadera
  29. Du. Skurken. Jag ska ha betalt. Var så goda. Jag tar många militärer med mig straight. Dröm om nasse.

    SvaraRadera
  30. T o m andra Homo sapien undrade inte mycket. Kul och rent otroligt att träffa en sån!

    SvaraRadera
  31. Vi andra hyllar och njuter livet. Värt massor även i renhet och pengar. Rätt pengar för rätt folk.

    SvaraRadera
  32. Yepp. Rika är livrädda, men vet och förstår. En del hoppas vi andra på.

    SvaraRadera
  33. Kommunisterna lade bud på det. Lada är en bil...

    SvaraRadera

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...