Aktuellt 2024

tisdag 25 maj 2021

Nej, lilla du

 Du får inte avgöra om att jag finns och hur. Det är mitt. Sluta klanka på att jag söker en bostad och skall bli missgynnad med detsamma just därför. Det gäller livsnödvändigheter. Läs polislagen om högförräderi. Jag är någon. Inte du. Sluta leka ordningsmakt och ordningspjäs. Inte ett dyft får du rätt. Aldrig. Det gäller inte, din översikt eller förlorad okänd ordning heller. Du är en psykopat, hippokrat-generiker och fiffelkonstnär själv redan i din personlighet. Hur har du ditt yrke!? Det där är en office-keps som terrorist, manipulatör, krigförare mm och var passar det en som mig, men sök inte!? Creator och big papa. Inga avtal med dig. Dessutom skapar du anlagsidkad illegal account parsing som stör en människas hela person och liv i uppfattning. Du får inget. Jag ger inget. Såna där som du med ditt slavdriveri vill ingen ha någonstans evigt. Vi alla olika är såna även för maniacs och era klienter. Lär dig att high treason har denna mantel men inte original man, inte ens krigare och spirit. Du är som hålet och skammen själv. Du har presenterat dig och dina av dig, men hos fel folk och på alla fel sätt. Inbilla dig inte ens att motkriga eller att kritisera om detta. Det fick inte andra heller. Så farliga saker och människor det handlar om är redan där och förnyades där... Du ser dig hemskare och gärnigare som scizz och springare hela du redan, ärligt. . Det gäller visst t o m kungen eller regeringen och ÖB. Krigsanklagelserna fallererar inte heller på min livstid och FÖRE. Ett nyttigare fanns blev chopoff mirisförhörung the neg...

Information. Din gräns är övertrampet i alla fall, vilket offentlighet inte tar på sig heller... Men om du är ingen och fel eller osäker: Lär dig eller förstå lite Apatcho Quinn. Ge original man liven tillbaka. Förbannade terror!

Om du vill tro eller förlora annars har du t ex EU eller "din" Världsbank... mycket uttryck för detta. Nu ser en MP varför Polisen och andra är terrorister och organiserade. Hur är redan i deras rapporter... och forskning. Tid blev inget annat för länge sedan. Vilken enhet är din person och frihet?! Vem har du i sikte nu då!? "Och andra". Då säger jag BETALA! FIXA min pension och royalties. För sveda och värk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...