Aktuellt 2024

måndag 31 maj 2021

Nokia 7 infekterad?

 Jag söker en bostad... Men jag råkade titta i skräpposten och hittade något trevligt.

Ok, det är kanske trögt med en Nokia 7 plus med senaste Android. Samma syndrom som Microsoft Windows har presenterat sig med genomgående. Just nu reagerade jag på den garanti som nyköp bjuder på. Hur? Jo. Jag undrade bara var jag hittar information om att använda två-enhets-kommunikation och reflekterade direkt igen på denna nyinköps-garanti. Har det bara ett glapp-käft-moment kvar? Jag smilar.

Dessutom undrar jag var radio och underhållning har tagit vägen. Det finns en logisk förklaring och ett logiskt slut. Förutom nollan.

25 kommentarer:

  1. Det är ganska märkligt att ingen har hunnit till det viktiga och enkla för användaren, om man nu får se att creqators gillar det hela. Bara lite go och det tar fart direkt.

    SvaraRadera
  2. At your service? När betalar Nokia arvoden!?

    SvaraRadera
  3. Räkna ut min pension som det ska!

    SvaraRadera
  4. Samma gäller era konkurrenter. Jag fick ta skiten för allt också.

    SvaraRadera
  5. "Ja, det får väl Google ta då...". Va?

    SvaraRadera
  6. Ni kommer med nu. Jag blir rik på alla då. Ni förlorar anséendet som väntat och marknaden till nyförlitande kundmarknader också.

    SvaraRadera
  7. Hur kan alla multimedia-företag göra samma fel och inget?

    SvaraRadera
  8. Jaja. Vem som helst kan stämma er utan egen förlust å MINA vägnar. Pensionsregler bygger på skatteregler. De är samtliga mål MINA.

    SvaraRadera
  9. Tyvärr är detta eran High treason. Det tillkommer en uppsjö med polisärenden, säkerhetstjänst och försvar... till och med i självförsvar och myndighetsutövning. Då får ni rensa det. Betala!

    SvaraRadera
  10. Ni har satt er på punkt efter meningen om mig. Drygaste böter.

    SvaraRadera
  11. Hur gör ni nu? Creatorn själv är där fortfarande. Ingen reagerar. Inte Microsoft heller.

    SvaraRadera
  12. Jag varnade Amazon och andra också.

    SvaraRadera
  13. Jajjemän. Jag har inte ens tillgångar eller livestock. Varför gör ni så?

    SvaraRadera
  14. Samma med Gangnam artister, dansare och andra.

    SvaraRadera
  15. Heeey. Dallas or Braber. Can you fix this!?

    SvaraRadera
  16. Var tog tjejernas maffior vägen? T o m en unges pengar räddar big papa, men det här ska vara enklare för er?

    SvaraRadera
  17. Wow. Ni är ju inte Amazoner... eller?

    SvaraRadera
  18. Carola har kanske saketter, smoothies och pellets?

    SvaraRadera
  19. Oj vad sinkholes det blev. Uppe i 5000 snart igen.

    SvaraRadera
  20. Länge leve. Och bättre. Vad säger internet-ägarna?

    SvaraRadera

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...