Aktuellt 2024

tisdag 29 juni 2021

Bostadslös

 Det finns inga bostäder lediga och det är ett j-a prat som inte alls kan prata om eller med mig.

Jag har inte hittat något alls och har som sagt var helt noll förutsättningar att göra det just nu. Jag måste snart resa till annan plats för att söka en bostad på bara måfå. Det finns alltså varken pengar eller annat för det alls.

Jag säger SÄKERT KRIG är vad folk lyckats med. Jag har plockat sinkholes hela mitt liv och slutar med det nu oavsett vem det är. Det finns ingen tänkbar situation längre att leva i och jag har inte alls vänner, kontaktereller hjälp. Det yttrar sig till sladder för att de vill ha langare och knarkmaffior anser både polis och militär, som ofta själva är just såna. Den här oordningen och den här krisen slle bara drabba andra kan du inte lösa så heller. För detta slänger jag samtliga militärstaber och marknaden i fängelse världen runt på high treason. Inte en enda klarar sig någonsin nu.

4 kommentarer:

  1. Du civil eller annat knök: Fängelsestraff är livstid och alternativet är ge eller överlåta fritt utan kostnader eller krav alla annan information som inte ger livstids fängelse för så allvarliga personliga och samhällsbrott. OCH. Du läser rätt.

    SvaraRadera
  2. "Jag vill inte bemöts inte ens. Såna är gangsters. "Ska" är inte samma eller motsats i fråga om person eller angelägenhet alls.

    SvaraRadera
  3. Lägg inte till tid. Du står inför avrättning på high treason. Utan problem.

    SvaraRadera
  4. För bort dessa störande objekt. Polislag.

    SvaraRadera