Aktuellt 2024

tisdag 22 juni 2021

Bra miljö och miljöbättring

 Varken något boende eller anpassning till naturen gott ställt och i särskick. Det är illa. För min del saknas mark-sanering överallt, bil-förbud(även el-bilar), rent vatten och fiske efter detta. Det är oljud i mängder och bara så dammigt som en tribut till fågelperspektivet som redan drabbat människorna, skapat krig och gått rakt ut över oss andra.

Vi började med räddningen och hinner inte ens med ett eget liv. Det kostar massor att ordna detta för att vara den man är och hur man vill leva. Rena rama mördarbyrån är vad det stinker OM...

Inte en enda väg och natur stämmer. Vad som kan komma dit är redan ovetande och oförsiktighet, mera än vanligt varje steg där. Vi söker nytt, vi som har sett världen. Men så illa. Man behöver bara sånt då antar jag och har lärt mig invant genom tusental år som inte ens sett en sol så längre.

Plötsligt finns inte andra, kanske. Vi vet inte. Inte ska vi växa trögt för andras skull så alls. Om inget syns måste man slå om hela framtiden. Så är det.

11 kommentarer:

  1. Sorgligt. Titta bara på "mot" och "emot" som vill jämföra. Vad är det för skit igen, undrar jag. Trög jäkel också.

    SvaraRadera
  2. Koneozen tid... Ink one and then...

    SvaraRadera
  3. Trodde du att jag ska vara en asfalts-billie?

    SvaraRadera
  4. Smog, lösningsmedel och damm. Alla fel...

    SvaraRadera
  5. Ja, det är konstigt. Vad ska man dit och GÖRA?

    SvaraRadera
  6. Trycksvärta var inte mycket att satsa på. Har du sett en dokumentation om sånt här på riktigt?

    SvaraRadera
  7. Ja, det blir tunga stänk och stånk efter. Men inte hoppas jag alls att multimedia är sånt. En servett blir lätt giftig så att du inte torkar dig i den själv. Om man inte har en servett och uppfinner den...

    SvaraRadera
  8. Det är inte med om en kille... Såna Roskyttar... Lite för trivialt utan någon renhet, bevis och principiellt. Även barn lär sig. Det är ju en värld där. Så fick du lära dig ifred. Det är jag och din mamma.

    SvaraRadera
  9. Jag VET redan, kvar, men så är det hoppas jag...

    SvaraRadera
  10. Det är då man inte ska egentligt jobba med och för männsikor. Man uppfinner då.

    SvaraRadera