Aktuellt 2024

onsdag 23 juni 2021

Finns inget sätt

Vi är en generation som kraschat på 80-tals-krisen också. Finns fortfarande inga sätt. Och det förvånar mig att säkerhet inte existerar om civila heller då...

Du lever säkert på krig och mina pengar... Jag har betalat för mig alltid. Väldiga förluster på sinkholes, banklån och studier som inte kommit till verket, aldrig gör det i alla fall för mig.

Språket talar för sig. Snart sticker jag. Helt fritt för mina egna och mitt. Vi har inget liv kvar här att skapa eller förverkliga på ENORMA tillgångars mått. Inget alls. Ni är värdelösare än fan själva och kanske aldrig hamnar i business. Jag har sagt till om det, t o m arabvärlden. Se där ja. De tar hela skiten rör på sig. Där vill de veta vem det är...

Så går det. Var så goda. Det ser ut att vara fan själv att inte...

Kolla bara Bonnier... Hörru dudu, jag sa till om det där också. Annars ser vi inte banditerna och vad de rikare banditerna förgör och förverkligar. Tyvärr blev det lagen på konsumerar... Just det. Hur de gjort då kanske...

1 kommentar: