Aktuellt 2024

onsdag 23 juni 2021

Måste få tag i en bostad till mig själv

Har du förslag som är normala och känner till något som kan vara av intresse? Inga extra utgifter för mig.

Ring!

Det är akut redan idag och värre i morgon.

Jag behöver hjälp med allt, någon som klarar av att hitta en ok bostad och vet hur man gör. Det är helt hopplöst att veta efter 20 år på landet i hus. Ingen jargong alls. Ser inte att utbudet ens existerar, inte ens företagen eller mäklarna. Förstår noll av info och vad jag måste veta, och skall snarare betala än hitta smidigt. Finns inga pengar för det. Det är en resa mellan också. En del flyttlass, enkelt, men kan inget om det heller. Vet inget om som är normalt om alternativt boende så här.

Så här långt blir jag utslängd på gatan som mass-big.-papa värdig miljarder utan dessa pengar som är högförräderi-adlade.

Om du inte fattar symboliskt: Jag krigsavlingsförklarar kungahusen som high treason, samtliga regimer och civila, organiserade. Hela marknaden. Även mammorna till barnen. Att yin och yang, att yin och yanga. Att definition, att definiera.

Vad ska man göra då? Fråga efter obefintliga idiot-vänner om de har förslag? Redan vid 50+ så här?

"Maffia":

1. Du vet reglerna.

Mera behövs inte.

Men jag springer redan på sinkholes. När det är high treason (treson såg jag, men stavar så här efter uppgift).

Du som blandar dig i har aldrig andra business-rätten eller före en. Just det lilla junntti-nassa. Det var den solen och det klimatet. Vi andra skrattar åt sinkholes som har klarat sig. Päivettyy,, Aunit...

COMBATS. ACTION. Then they royalcy and gender away our problems too... ACTION=MY MONEY AND THAT TO ME.

1. Secure environment. And there is me. And you.

2. Respect for the deeds, goals and skills hereby.

3. Bring it generative. It's a father.

Frågat runt lite. Finns inget. Asked around. There is nothing. Some know nothing on my dad... Another war. That is worse. Understand!

Reminder: My children are in sinkhole and healing.

Reminder: The real(dead-scared) are sneaking and watching.

Reminder: This "food" will not do at all. I am not normally hungry.

Reminder: Even gangsters are ever attached to and from unworthy. There is a resolution...

Reminder: Compare worth and income... It still is there, should be.

Reminder: I only wait.

Reminder: Tomorrow I am on travelling feet nowhere. I see You don't exist already.

Reminder: Now you have to watch my own everywhere. Even more than if sinkholes.

Reminder: You got to to forget to pray to your ray-ban kotelo. (Kote=home, Fin). Rrrrrrr. Pay.

6 kommentarer:

  1. Jag är helt mållös. På gatan. Fritt i alla fall, så att säga. Lycka inte till med något längre.

    SvaraRadera
  2. Alla ska dö med mina krigare som combat också? Ni är ju makalösa.

    SvaraRadera
  3. Visst. Det kommer att kollapsa, hela samhället. En laglig kupp överallt. Men mot de som inte betalar. Precis vad de höll på med men felade i alla fall på mig och mina egna.

    SvaraRadera
  4. Snacka om nassa-rekord. Rena världskriget.

    SvaraRadera

Demo "DJ chapter wrote love" 2024