Aktuellt 2024

söndag 13 juni 2021

Nej, inga banklån, ingen hemförsäkring

 Inte alls möjligt.

Självklart inga hyror eller depositioner(förskott), allt skall ingå(vatten, el och internet). Nej. Du kan inte ta flytt-peng heller som du vill.

Det är underläge. För helt fel person. Jag ligger i underläge med hyra allt på 6.000. Ingen kassa för något kvar. Glöm det. Handlar aldrig mera. Reser aldrig mera. Inte råd med Pass, bankavgifter eller annat. Aldrig spara. Inte frisör, tandvård eller annat. Ingen träning. Ingen hobby. Aldrig utrustning för något eget, inte ens musik. Trots detta har jag inte körkort(eller bil). Ingen cykel, inte bussresor... Ingenting alls. Inga nöjen. Inte ens om någon bjuder in mig på dating. Inte spela heller om man nu skulle vinna..? Finns inte. Aldrig jag i publiken.

Inte ny telefon eller laptop heller. Då dör ekonomi som inte fungerar om du inte förstått det.

Skall andra välja krig på alla sätt? 7* Finns inte såna som jag är såna alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lie to Me