Aktuellt 2024

onsdag 2 juni 2021

Ni har bara sinkholes och gangsterkrypin för High treason utsatta...

 Tyvärr, bostadsmarknaden fallererar ni. NI får göra en insats och betala en del av hyran i fortsättningen vid anbud. Det kallar jag humant med såna priser och logik, situation och angelägenhet.

Om någon privat har rum eller andel, kanske något eget för mig, please ring mig.

Detta gäller även utomlands.

Lägg ett bud, människovän! Gissa vad en förtidspensionär med värdighet blir ställd inför!? Ett fiaskoliv hittills. Jag är över 50 och har inte ens att leva på själv och inget liv att se fram till med familj och eget bygge heller med så ovärdiga skitpengar från skitfolk. Jag har gjort mitt så ni får inte det till annat om mig. Det handlar om högförräderi, världsbilden är med.

Det är samma sak med polisen här, inte bara samhället. Utomlands är de prank-army de tar bort och livräddar sig utan besked bland overkligheterna... Här är de psykprofessorer och LAS. Inte ens kungen har tillstånd.

Det finns inget sånt i världsbanken som jag behöver. Så högt klättrar inte du eller dansar som kapitalist.

Nu skall ni definitivt AGERA för att jag är utsatt. Världen runt har de dödsstraff för såna. Utan genomgång för att alla vill klara sig. Så får du näsan.

De är skyldiga mig för kost och logi, arvoden, STIM-pengar och royalties... Så skyhöga summor på straff(stämning) kommer att medföra dödsstraff. Till detta tillkommer förlorad ränta oavsett protest. Även detta klassas som konspirativt högförräderi.

Vifta inte ens näsan framför mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Upplockare fiasko på gång. ALARM Reptiler Norberg.

Rönningstorpsvägen. Björkås, Mimerlaven, gruvorna, villasamhälle nära, Norberg. De har Samer barn i orm i kajman, en bonde i reptilfortfaran...