Aktuellt 2024

torsdag 17 juni 2021

Söker direkt hyresrätt

Någon form av följande: Lägenhet, eget eller kanske delat med eget/egna rum, stuga, båt.

Inga extra avgifter: Glöm deposition, medlem, insats, hyra i förskott, god man, övrigt arbete/skötsel, personkontroll, försäkring, el, internet, parkering, möblerat, båtplats, värme, annonsering, transaktions-avgift...

Prisnivå: Max 6000 Skr. Allt normalt ingår.

Läge/miljö: Nära till affär, gärna natur, någon form av kollektivtrafik, inte oljud eller dålig luft, ej kallt klimat(t ex norrland, fjällen)... Inte vulkan eller sjunkhål. Inte mögel.

Inflyttning per ganska omgående för en person(jag). Har du ett förslag eller ett erbjudande gratis?

070-3021365



27 kommentarer:

  1. Ett telefonsamtal är billigare(eller SMS/MMS) än vilka mäklare och ockrare som helst!

    SvaraRadera
  2. Antagligt är EU ute ur leken, liksom de andra som följt statsskuld, kommunist och terrorist prisnivåerna även med avgifter.

    SvaraRadera
  3. Lyckas du ändå har du kanske kontrakthanden klar redan... med ett fint erbjudande.

    SvaraRadera
  4. Det var den andra bevisbubbland på samma kris sedan kommunismen, kalla krigen och världskrisen med krig och industrialism.

    SvaraRadera
  5. Har aldrig sett så mycket utsug som nu. Bara knarkare hela skiten. De tvättar pengarna på samma som "omöjligt" och ska ha nytt är överraskningen.

    SvaraRadera
  6. Bra öronmärkning alltså på dem... Finns det människor och samhälle kvar? Gissa om jag är blåst på miljarder på löpande band hela mitt liv!

    SvaraRadera
  7. Inte app-rövare. Inte alls motiv till brott. Att rädda!

    SvaraRadera
  8. Om du har tips att slippa kris och krig kanske det går bra hos mig. Be a natural human friend!

    SvaraRadera
  9. Inga vänner eller klienter färdiga mot/emot. Kom ihåg det.

    SvaraRadera
  10. Så mycket mannavärde tänkarna klarat är värt mera än mannajobb.

    SvaraRadera
  11. Titta bara. Kan du bevisa det ens?!

    SvaraRadera
  12. Du har ju pengar och en verksamhet. Men det kvar blir förrådsskatt och lagringsskatt, tillkommande vägkorrigering och vägråd avgift... De jagar dig. För att du anlitar folk(banker, försäkringsbolag och mäklare). Wake up! Det där är sociala avgifter för knarkare, barbarer och andra. Vi ser noll annat.

    SvaraRadera
  13. Sätt dina värden. Vi har inga sätt. Då pyser vi och revolterar evigt. Finns inga alternativ. Resten blir fängelse och psyken för även företagare. Numera också löntagare. Se bara att annat junglar dit det!

    SvaraRadera
  14. Ja. Var är lagen om livsnödvändigheter då? Bara att pysa. Värdelös märkning klart att slippa vara med på.

    SvaraRadera
  15. Jasså. Har du inte lärt dig eller anpassat dig till medborgare och skattebetalare så!?

    SvaraRadera
  16. Klaga inte. Jag har inga försäkringar eller skulder.

    SvaraRadera
  17. Vam är sån då och vad händer då!?

    SvaraRadera
  18. Jag har ingen hårdvaru garanti-stack kvar. Bara så länge det finns i bästa fall. Jag är inte rekreation eller medicinering. Jag är inte en som betalar för frisör, restaurang eller resor, bil eller annat sånt.

    SvaraRadera
  19. Mat och kläder. Kan inte ens spara eller ha en hobby. Som 50+. Vilket spejs... Ingen underhållning. Inget sällskap. Inga kontakter.

    SvaraRadera
  20. Och jag är utsatt för högförräderi evigt.

    SvaraRadera
  21. Ekobrottsling alla inblandningar och kritiker, bara skithögar och kriminella som BARA förstör och stör. Lita inte ens på en som jag är utsatt för. De är inte clear då. Eller hur.

    SvaraRadera
  22. Gangnam är med barbarerna sörru. Det var mitt.

    SvaraRadera
  23. Ska barn vara betala priset så åt såna med nytt!?

    SvaraRadera
  24. Hjärtans billigt så att säga. Vad ska du ha för dem innanför?

    SvaraRadera
  25. Nu går jag iväg och äter en pizza. Men jag har telefonen med mig. Glöm inte mig!

    SvaraRadera

Hm.

Pensions-ystemet...