Aktuellt 2024

onsdag 9 juni 2021

Vem har flippat flytet?

 Allt är flippat till trög med MS Windows 10 Home och j kan inte söka på ens google maps längre. Ni måste förstå att ni inte kan vara ens egopannor och aldrig just strateger och täckande säkerhet eller nytt hos mig och mina.

Det handlar om sinkhole hus i arctic från Sverige. Varför har inte detta stoppats igen!? Inte ska något ut i Norra Ishavet och Nordpolen bara så där. Ni som har rätt grejer sök på nära Barents och Laptev, t ex. Jag har redan noll information och noll konsekvens för och i sökandet. Helt absurt.

Snacka om skithögar, Nordiska parlamentet får ta skiten med alla rakt av för sig också. EU är bullshit också.

'Det handlar om mina ungar och redan andras brott och strategier av ALLA slag som high treason(högförräderi). Våga inte ens. Det är MORD i mening då med alla sorters parsingar och annat.

Kl 10:01 Ingen har hittat oss. Jag pratar med dem och har redan hört andra. Jag gav upp att använda google maps p g a otillgängligheten som Arctic med massa skit i vägen på skärmen.

Tips: Använd Esko Ilmari, Cheied och andras reffar från före MM.

Tips(!): Använd hjärnan. Sök platserna för att utreda hur detta styrts dit och STOPPA sådant före. Ge fan i dem som ens är geologer på de ställena. De får cleara ALLA områden offentligt med sina yrken och data inför alla med omedelbar verkan(lag). Bygg inte, byggstopp. En utredning till. Ge fan i byggfirmorna och "proffsen" om de inte clearar detta. Flytta från de ställena. Aldrig dit igen. Oavsett vad de erbjuder.

VÄXJÖ är stämplat oavsett myndigheter nu. Fram med svarta listan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ELTON JOHN _ NIKITA