Aktuellt 2024

torsdag 22 juli 2021

Har någon diva vägarna förbi?

Jag kanske behöver lift och klara papper.

Jag hittar fortfarande inget. Inte ens var jag ska leta något eller ens någon alls.

Ingen tjej som klarar så fatala och moraliska personer heller.

Sinkholes tar inte bort det hela för mig.

Tyvärr har jag noll att erbjuda eller resurser. Inte ens klart användning av resurser som inte finns. Som att OM det existerar en bil har jag inte körkort i alla fall. Inget flygcert. Inget sätt. Inga privilegier finns alls tillgängliga. De borde bada runt mig.

Du får väl vara den då. Jag är värre än lava, kajmaner och hajar...

Nej, jag kräver utanför Norden. Så blir det för min skull. Inte andras fören. Orsaken är entydlig lika kryptisk.

Yepp. Lika egotrippade på upplockare annars... Bästa digesture sort och rang att rensa i för high treason... Som vanligt...

Lite naturligt skak, "Stickan". Bara så du vet att det är någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Waanh Nakkaanaiph.