Aktuellt 2024

lördag 2 oktober 2021

Upplockare, på gång

Ni måste kolla att upplock efterföljs. Jag hör Sami och Pansarvagnar och bilar. En del skriver jag här och ta det för NYTT. Annars Google maps om den fungerar.

På gång är det läge jag larmar JUST NU tid och datum som upplockare med farsan och andra före MM, rescue services. Världen runt. Platserna är ofta kända och iordninggjorda vid sökresultat. Ändringar kan givetvis förekomma och skall övervägas förnyade eller annan kontroll av företrädesvis kunniga. Vid behov p g a säkerhet och NATURENS fasoner över, under, genon och omkring. Även olika plock och t ex sjukhus, vägar, framkomlighet och anläggning eller näring mm... Även blixt, elektriska fält, lavytavy och gaser... 

Jag kan inte hjälpa till annars, men varför fungerar inte ens personupplock?

Enlagt lag föreskrivs sådan bevakning. TA ALDRIG FÖR GIVET utom upptäckten. 

7 kommentarer:

  1. Bara tala om det för upplockare och larmtjänst. Någon som rapporterar.

    SvaraRadera
  2. Internationella kontroller och särskilt lokala anser jag fortlöpande redan möjligt larmbegränsande men situationen skall lösas först. Så kan en insats beprövas vid behov från upplockare. Larmet gått alltså.

    SvaraRadera
  3. Om fördröjningar flrekommer skall ni larma vidare omedelbart.

    SvaraRadera
  4. Om fördröjningar förekommer skall ni larma vidare omedelbart, tycker jag. Enstaka eller flera.

    SvaraRadera
  5. Jaja. Följ anvisningarna. Ofta har en del uppgifter, annan omsorg, räddning eller vet var felen är och om andra är på väg...

    SvaraRadera
  6. Upplockare och larmtjänst anvisningar. Mycket svårt om t ex en hoppar ur stör det alla och allt...

    SvaraRadera

Hm. Dagens mat.

Ris med ryggbiff. Pasta.