Inte ens klassisk Nokia får jag godkänt med alls på 5, 7 plus eller denna.
FM radio inte utvecklat. Saknar riktig Nokia mys-feeling.
Dessutom rörronsnäckor animering och snaabbval volymer saknas.
Aktuellt 2026 (Language translate, Info, Subscribe, Contact, Atom feed in Column, Social Media) ⚠ Copyright
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar