Aktuellt 2026 (Language translate, Info, Subscribe, Contact, Atom feed in Column, Social Media) ⚠ Copyright

lördag 11 december 2021

Nokia X20

Uselt ljudnivå paket för lägsta volymer. Särskilt startup och screenshot. Inga mysappar passar då. Dålig info för utvecklare.

Inte ens klassisk Nokia får jag godkänt med alls på 5, 7 plus eller denna.

FM radio inte utvecklat. Saknar riktig Nokia mys-feeling.

Dessutom rörronsnäckor animering och snaabbval volymer saknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar