Aktuellt 2026 (Language translate, Info, Subscribe, Contact, Atom feed in Column, Social Media) ⚠ Copyright

fredag 10 december 2021

Nu bojkottar jag upplockning

De är för slarviga och skiter i om de fryser. Fattar noll av riskerna med annat samtidigt.

Klagomål på noll true tracking... Igen och igen.

Jag MÅSTE ha eget liv och annat och andra för mig i utsikt.

High treason bara det med och utan hur som helst.

Egna fiasko upplockare färdiga så...

Hur fan når någon sånt alls!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar