Inga timingar stämmer på Android, telefoni eller annat konsekvent. Inte heller skippa onödiga aviseringar om man prioriterar en blogg, maps eller annat. Dessutom har de onödiga flera aviseringar. Aldrig bra med kamera heller. Kameran borde vara inställbar på halva skärmen enklast möjligt. Då kan man avgöra säkerhet själv. Bort med ALLA ljud utom smidiga presets. Men man ska kunna lyssna på radio och samtala.
Såna fel är pålägg som not affordable double releasing.
Ställ undan armén och försänd Blue Marvels och Red Barons. De har påspåsar och knäknän...
Ron brother så att säga. Lite misstänkt för mycket.
SvaraRaderaNorberg. Yua main capitol.
SvaraRadera7*
SvaraRaderaVad sa ni om den då?!
SvaraRaderaHa hellre en övning med upprepning in i sommaren med riktiga helikoptrar, Atlantic. Får se vad det blir. Nyckelordet är kapacitet och budskapet räddning och evakuering. AT-CHAC, Atlantic Chronicle Helicopter Advantage Crews. Går att begränsa lite på WARP, natural position och object range. AT-CHAK kan operera singel-pair(två helikoptrar) och real-test säkerhet med operativa utvalda objekt.
SvaraRaderaBara att göra enheterna kommersiella och AT drift. Brand får vara en bisak.
SvaraRaderaTrygghet utan brand, morons. Vi vet.
SvaraRaderaSkönt flygspråk.
SvaraRaderaClass 45, commercial ship. Class 25, air carrier(stop, fartyg eller land). Varje geo lämnas över till system för utvärdering. Alternativen egen prioritet, säkerhet och Fund(operativ utrustning).
SvaraRaderaÖvergång watch läge.
SvaraRaderaAnvänd cybertooth.
SvaraRaderaUtbildning commercial risk-void managing och CHAC embassy. Även militärt alltså möjligt.
SvaraRaderaEmbassy är Atlantic och UN.
SvaraRaderaHappy man!
SvaraRaderaNASA och ESA kan med kommersiellt kommunikation och produkterna intresserar många.
SvaraRaderaGivetvis är Polisen och andra prioritet i olika sammanhang.
SvaraRaderaEtt sätt för också tullen och sjöfarten som klart segrar och betyder.
SvaraRaderaKapacitet är precision och formen av räddning och självräddning eller evakuering, översikt och guide för andra. Snobbigt. Inte så kostsamt men bra för andra att erbjuds.
SvaraRaderaStoop-head.
SvaraRaderaLitar på marknaden och operativt.
SvaraRaderaEgna kompositioner, platser och räddningsstrukturer.
SvaraRaderaEn och annan twincraft, kanske typ Visborg men bättre?
SvaraRaderaUbåtar med samma.
SvaraRaderaFjäll, vulkaner, älvar... Inga problem.
SvaraRaderaSka klara ny skärgård. Lava i sjöar mm.
SvaraRaderaTunnlar och broar.
SvaraRaderaFyrar.
SvaraRaderaBarents, Nordiskt och Atlantic.
SvaraRaderaÄven Baltics.
SvaraRaderaPerfekt med ryssarna också.
SvaraRaderaT ex Finska Viken, Ladoga, Onega, Vita havet. Mycket sjöar och vattendrag.
SvaraRaderaBättre för upplockare.
SvaraRaderaDet klarar väl ni av också när det behövs...
SvaraRaderaReunion states up-north... En infokälla/presentation. Utbildning och specialister.
SvaraRaderaBarents kan vara med fint så.
SvaraRaderaSkönt för Europa. Inte så dumt.
SvaraRaderaSåg lite svalt ut...
SvaraRaderaAlternativ. Landstigning och former av transport att använda. Om det inte går med helikoptrar...
SvaraRaderaEtt litet set med fartyg, ubåtar och annat. Enda rätta.
SvaraRaderaAction ratio, behov, anpassning, kontroll, analys... T ex kanaler och farleder. Olycksplatser...
SvaraRaderaDebris specialister.
SvaraRaderaKan vara en landslide eller haverier...
SvaraRaderaSka klara kånkarånger och upplock.
SvaraRaderaViss transport av t ex skadade, evakuerade och ger möjlighet för specialister.
SvaraRaderaSka klara infrastruktur och fortifikation.
SvaraRaderaInnehåller naturliga element. Goda avsikter och bra intresse blir rätt.
SvaraRaderaFramförallt är riskerna med naturen medräknade. Egen process och tillägg vid händelser så bra.
SvaraRaderaGissar inte bortkastade pengar hur som helst.
SvaraRaderaTimingar om sjöfart är lite svårt om det blir noll sjöfart eller begränsat. Åtminstone naturligt täckt.
SvaraRaderaBra alternativ till normal räddningstjänst och katastrof-hjälp.
SvaraRaderaAlternativa räddningar heter är trevligare.
SvaraRaderaAlternativa räddningsenheter är trevligare.
SvaraRaderaVi inte knarkare har inga andra sätt.
SvaraRaderaPåvisat missas skade- och sjuktransport...
SvaraRaderaRäddningstid drar ut.
SvaraRaderaMåste anser jag.
SvaraRaderaViktigt slippa oljud, obehag... Synkron räddning utbildning.
SvaraRaderaFreshman.
SvaraRaderaTids-sonder för räddning, även is och anpassat. Larm-drop för skadade kontroll.
SvaraRaderaClass 45 eller 25?
SvaraRaderaTjafsar direkt. När man har en fin idé. Lägg ner det där.
SvaraRaderaSelma med?
SvaraRaderaInte alls La Tortura. Knarkare eller vad fan det var igen...
SvaraRadera20-books...
SvaraRaderaDrop mobil app för räddning.
SvaraRaderaSurvival kit.
SvaraRaderaDirekt anpassat.
SvaraRaderaOlycka södra Sverige. Hjälp begärs.
SvaraRadera