Aktuellt 2024

tisdag 21 juni 2022

Upplockare, på gång ALARM

Drama kajmaner och krokodiler. Billerud nära, bil-plock och miriser. Flera skadade. 8 Samer med 9 miljarder renar. 9 renar har en Åre Same..? Grupp 10 personer. Mirisplock. Flera kajmanjägare. Två plockare larmade mig.

Två barn i krokodil. Flera ramlat ur och dumdristigt urhopp och förbjudna försök att starta fordon(förbjudet).

Bäbis, Skadad same och kajmanjägare i kajman. Gubbe låg utanför urhopp bil skadad. Same syrgas tog vapnet av jägaren och slängde till gubben inifrån kajmanen. Gubben sköt kajmanen i sidan med bedövning. Träffade möjligt dock Samen. Det var tips om det gick. Vi gjorde så ibland... 8 timmar kan det ta. Gubben larmade mig "ingen plockar". Jag sa innan jag la mig att kolla såna...

Problem alltså i bilplockar och mirisplockar. Kolla allt.

Bäbis 10 dagar?

En kajmanjägare kom efter, ramlat ur kajmanen. Han kollade läget räddade gubben och snokade i en kulvert och åkte direkt i en plock. Kvar där? Antarctica...

Vatten och varningar. Bodybags där...

Båda plockarna kan ha mera.

Ormar och annat i bilplocken... Kanske skadade med(löst folk).

Finns flera såna ställen händelse gammalt. Kolla de ställena.

Skillingaryd samma?

Kan bli sånt, Skara, Varberg, Kramfors, Växjö... Nära Sveg/Ljudal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...