Aktuellt 2024

tisdag 14 juni 2022

Upplockare, på gång ALARM

Nu får ni sätta in militären? Kajmaner överallt. Folk i dem. Hela Västerås med. Sameplockare, alltihopa. Även i bilgrottor med folk.

Förskräckligt. På marken mitt i stan.

Ni som hängt med på bloggen min förstår säkert att det håller ihop logiskt. I världen. Så här var det före MM=2000. Lita på mig. Mitt bästa ord. Många trodde jag var dum i huvet. Sorry. Var så goda. Heja bara och lycka till.

Vilka enkla hus och bostadsområden som helst. Alla parkeringar du kan hitta på. Alla innergårdar och trädgårdar.

Varning för hajar och kaskelotter... Allt marint och reptiler. Även vilt.

Varning, kanoter och roddbåtar också farliga...

Ljug aldrig. Rätt räddning och resurs. Det går inte att påskynda med lögn.

Hoppa aldrig ur. Du skall hämtas. Något kan vara fel. Just nu plockar ingen Björkås hörs. Vad är detta?

Vad i helvete är det jag hör? Att ingen kommer dit och plockar på ett tag? Det är jävlar anamma med äkta risker. Barn med.

Du måste ha Upplockarna på plats du når eller någon. Inte mig, du som inte är familj. Men nu hör jag andra. Jag är en big Papa med många jorden runt. Jag har(är och var) Combat på sinkholes, grottor och upplock före MM. Inte i tjänst.

Ingen precis alla på jordklotet kan inte ljuga om sånt. Är det så svårt att fatta att det dessutom är plats och annan kännedom som räknas!? Inte att använda upplockare-combats eller superplockare alls ens på denna historia om sånt. Punkt slut.

Du är i en original man situation. Inte alls familj för mig som aldrig varit det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar