Jag sa ju röda vägar. Inte bra om plockare och jägare nere.
Nere betyder grotta och sinkhole. Men om upplockare, fråga om fiasko.
Tar ni inte allt? Hur vet ni om hajar och kaskelotter? Kajamaner? Livestock måste kollas/trackas.
Mera, Amerikaner... Sahara... Badstränder Marbella, flera mera från Medelhavet. Morocco? Ascension? Tristan? Azorerna?
Östersjön samma... Riga...
Kommer mera Amerikaner?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar