Aktuellt 2024

onsdag 16 november 2022

Hm.

Telenor har förnyat app.

Andra problem förekommer, så min blogg kan inte sköta Upplockare, på gång. Jag har inte kostnadstäckning. Inte heller för andra enheter jag har. Dessutom skall en koll göras, prisnivå regleras upp och BankID kräver en koll just nu på detta. Kan de inte fixa detta med köpt vara och i butik är det oväsentligt att anlita bank. Alltså får vi inte göra hur vi vill eftersom lagen redan säger det. Jag skall inte vara utsatt för High treason och dessutom inte avslöja mina koder fullt ut med deras kontroll heller.

Alla låtsas om som ingenting. Jag är inte in custody, frihetsberövad eller har näringsförbud alls. Jag är förtidspensionär. Ett normalt säkerhets skyddobjekt, inte gangster eller har övervakare.

Så jag slutar plocka nu. Ni får stå ut med det.

Hejsan svejsan. Lagbrotten blir inte det. Ni ska inte ta över och smooth-skrota oss heller. Jävla barbarer. Nassejävlar. Mördare och banditer. Högförräderi och svindleri. Helt världsligt.

Ni har semesterextra betalt och vi andra inget. Knarkarjävlar! Sen sinkholes också. Och barnen klart...

Blogg lägger Utkast om Upplockare, på gång sedan 13 November.

Faller på internet i alla fall med Tah. Men det har ni inte till lags om högförräderi eller svindleri ens i hela världen. Det räknas på hur du än gör och vem du än är.

MArknaden har varnats. Militär anpassning inte tillgodosetts.

Lycka till, släktingar. Ni är med? Även upplockare? Försök med det du! Vad andra inte kan göra kan inte rikta eller jämföras.

Nu tog det stopp att göra musik-demos. Videoredigeraren är inte sympatisk ens på high treason... CIA reggad. YouTube har ingen redigerare så MS tappar alla creators, fantaster och egna försök. Har inte sett någon försäkran om detta eller mina pengar hur som helst. Hur har ni ens ork och lust och skalle och hjärna för att förstöra mitt och andras liv!? Till och med med en dator in och ut, högförräderi och svindleri, terrorism och helt befängt på betalning, kodklausuler bryts till alla fakta...

Så fort man producerar ett förslag och en dummy riskerar ni allt och bara presenterar nytt. Jag är någon. Fixa.

Det är bara high treason style, som en gammal FaceBook som vill åt allt. Eller Samsung m fl andra...

Ni skulle aldrig varit med på breaksen. Inte ens FaceBook med sin initierade marknadsundersökning. De tryckte upp den rätt i nyllet på mig direkt. Jaaa- ha... Är det så det går till! Han sa det själv också den fan.

Bill Gates är bara skräp utan mitt. Så ni vet det.

Samsung har jag förbjudit impact makare helt. De är också skyldiga och inget utan mitt. Hur än enkelt och påvisat.

Gissa vad Amazon erbjöd mig för detta! 15.000 US dollar. Känn er ynkliga som svindlare.

Ableton har inte heller fixat.

Det var vi som utvecklade Wifi och Bluetooth. Farsan och jag i magen... De har inte heller betalat.

Gangnam har inte betalat. Tryckte upp sina krig med andras dårhus mot oss genom detta.

Tyson har inte betalat. NASA och NATO, EU och FN...

Ni använder våra tjänster på upplockare. Inte betalat.

Google har inte betalat.

Det är NETWORTH och laglig pension för mig dessutom. Inte bara alla värdeformer som inkomst.

Egentligt ska BITCOIN betala. Också min idé.

Banker, spelbolag... Lång rad av skyldiga.

JAS, en lång rad av militärt... Inte betalat.

Det är världsekonomi och ett etablissemang som inte har betalat. Trillions rullade igång överallt såg alla jorden runt. Det är pensionspengar enligt lag för mig.

En liten billion dollar man här eller där gör väl inget om de inte stör och fortsätter.... Men det sket sig. Och jag vill ha mitt.

Dessutom har vi säkrat era kärnkraftverk, industrier, byggnader, hus, gruvor... med bättre vetande. Inte betalt.

Jag har just nu fattigpension som låter som smällande bomber och skott i pannbenet på er. Ni är helt olagligt dårhus allihopa.

Min frihet tappar inte bort att jag ska ha betalt. Så är det från födseln.

Ni gömde er som kriminella och med det nya. Nu har ni det med kriminalitet överallt.

Polisen säger i nyheter att skjutningarna ökat. Inga pengar ramlar in i börsen. Tyvärr. Avgå!

Tjej efter tjej är psykopat på sig själv... Kolla bara vilka släktingar de haft, de också...

SKYDDSOBJEKT. Är det uppfattat att det är goda motiv och alibi bara privat utan tillgänglighet; lite pengar, knark och konstnärligaste fan!? Ni verkar tro det är en scitzofren är skratta och kriga, dessutom en tvångströja på original man, diseasefree och medicinefree, bevis och helt egen historiskt clear och skön kille. Fy fan för er.

Ge upp din jävla slavdrivare, skamfitta och dårhus. Så ser vardagen ut för mig. Ta bort era ungar ni lär sånt och redan lurar som ingen eller mera... Skäms på er.

Och var fan är riktiga nyheter och riktig underhållning? Försvinn och lämna fridens marknad kvar. Betalt. Förbannade billion dollar man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...