Aktuellt 2024

fredag 27 januari 2023

Finfina uppdateringar men...

Det blev inte av. Windows 11.

Känns inte bra alls. Fantastisk man räknas inte, men en hacker som baserar allt på game-boards skulle vara rik snart... Vi kreativa är i fokus?

Hela uppdaterings-processen, hur man når den och vad man vill finna och hur är fel. Om Feedback är med är även den processen löjlig om byggd på AI.

Nu har ni verkligen problem. Jag är inte ett dyft intresserad av Office i min kreativitet. Man blir dessutom osäker på tillförlitlighet och om godkänt alls som konsument.

Fantastisk man bara sköljs bort. Ser ut som sjörövare manipulerar öppet.

Ingen stjärna av 5 möjliga idag. Med papper och penna tillbaka.

Fört och främst angår inte min kreativitet mig i data och sekretess? Konstigt då. Hur ska jag veta själv och vad är det för krig och human laboratory???

Ni vet mycket väl vem jag är. Alldeles för väl.

Registrera mina inkomster och tjänster i t o m networth får ni se. Och? Var är dem?=ni och andra. Hur ni än gjort och gör. Har ni inte förstått casen och relevansen MÅSTE bygga på creator och fritt, fortfarande straight. Hela alltihopa t o m med räddning är MINA och ALLTID VÅRA argument internt(familj och släkt).

Vad ser jag nu på marknaden? Var är jag? Lever ett skitliv och har inte mina inkomster så att jag får min pension ens. Inte ens gangnam.

Härmed anser jag överlåtelser eller straff gångbara. Drygaste böter någon kan fantisera om, knappt. Livstids fängelse för svindleri, högförräderi och en lång rad terror-, krigs- och sociala/systematiska marknads- och konstitutions-avgörande brott.

Ni har systemet, inte bara redskapen. Kolla i lagboken.

Det blir så, när det inte är varsamt. Tid och plats. Inte en protest. Dessutom har vi(mina egna) räddat folk och det är resultatet. Inte alls en protest. Det blir en omöjlig stack av busy rätt. Är det så svårt att lära sig original man t o m i skolan? Har ni lärt er det av farsan och morsan???

Handbroms är extra broms och stopp... Bilbidilbi. Bibliotek. Inte bibliografi först... Sist som först, eller hur.

Nu får ni vara en annan krigarklass skulle kunna finnas. Men de flesta felade. Tyvärr är det konsekvenser för såna och andra. Vi alla andra tittar på. Men världsbanken är också en glasögon-firma. Jag har inte annat sätt.

En dum eller smart gangster-karriär går alltså under på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...