Aktuellt 2024

fredag 17 mars 2023

Hm.

Ni får ursäkta. Jag tröttnade på massa problem med YouTube Prenumerationer. Det blev inte riktigt vad jag hoppades på. Jag får allt i vägen för att vara creator och kan inte ha med ens NORMALA ÅSIKTER att göra om sånt längre. Detta ger mig inget., Om du vill vara anonym ger mig inget intresse.

Om du vill se ett sista spår av att affärer inte alls gjorts eller görs, ger mig inget. Samma med kärlek, vänskap och dignitet.

Jag har lite mera rensning på gång, mina Spellistor. Annars forsätter jag med det jag vill själv som vanligt.

Tips: Det var hemskt att rensa pronumerationer. Man kanske borde ha en Tool på nedladdning. Kan vara nyttigt om man gått med på att synas. Man har kanske någon aning eller minns, hittar eller blir vänner.

Om man ber om en på Facebook blir man utslängd för att man har lite egendomlig aktivitet om just vänner... Jaja. Det är nonsens numera som vanligt.

Lite enklare för business möjligt, tack.

Sverige kan inte förbjuda det heller.

Ni som inte hittar andra nu. Sorry. Mitt liv är redan sånt allt. Jag hör att det är om andra, inte mig, och inte på lika villkor.

Nu såg ni någon som leker svängom på B52... Om ni kollar på en viss typ... Hoppsan. De använder STORT på detta syns, sorry. Du blir fiasko original alltid också.

Lycka till själv richie-pitchee... T o m med betalningsformer i split vision alla... Oj. Nya också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...