Aktuellt 2024

måndag 20 mars 2023

Upplockare, på gång Blue sky Auto, Larm, Alarm world global

Det kanske är bara inte alarm.

Tyvärr kan inte jag överblicka läget nu om våra egna alls. Heter inte och kommer inte att heta annat hos mig än så av erfarenhet och situation.

Blue Sky auto ger inga resultat, information eller ens fakta som jag behöver om mina egna.

Det hörs egna är eller varit med. Känner inte till någons läge eller situation. Bara hur detta påtvingats och inte alls har sin normala rätt i vilket fall som helst. Det finns inga tillgångar eller tillgänglighet. Jag varnar allmänheten och marknaden oavsett försök eller "anpassning" eller "allmännytta" att detta har sin egen vilsenhet eller minsta karaktär. Det är ett världsligt lagbrott. Det gäller allt och alla, alla sätt. Det gäller högförräderi och alla samtliga personliga försök. Det platsar noll. Det är inte alls lagen att det är "vad som är tillgängligt eller "kan erbjudas". Det skall bara passa oss och våra egna. Annars har världen flippat och har oss till annat om inte "förnazism" eller "föregångare till liknande judendom och utrotning". T o m på egna för oss främmande villkor, d v s även de vanliga försöken och inkluderande socialt, säkerhet och ALLT ÖVRIGT. Kris, katastrof och krig ger aldrig sådan rätt enligt världens lagar och konventioner. Aldrig annat just så.

Begreppen "vi" och "andra" har sålunda just nu olag och ej överblickbar situation, sedvanligt hos mig noll om andra.

Högförräderi och Svindleri passar inget på internet för andra. Knappast oss. Läs din dagens AI som företrädande för lag och ordning. Om du kan fixa det då... Har inte det sin signifikans och fakta alls?! Det du nu ger dig in på kanske har livsbetydande karaktär i liv och egendom, rätt och förening. Du kanske har bestämt att vara en sån bara.. Vi ser utöver detta om tjejerna och deras vardag, situationer och signifikans...

Jag förstår att brottslingar gärna vill påstrida sin gångbarhet nästan hur som helst, men detta är noll resultat hos mina. Redan generativt, historia och trender för babyboomar och millenniets skift så.

Du som är en -ism är i privat skift. Även arbete och social nederbörd räknas med hos oss i dessa utsikter. Svårt ranka sig väl hos oss. Kanske omöjligt.

Jag såg lite på sökning bara vad detta är...

Jag uppmanar alla våra egna att registrera sig som särskild säkerhet omedelbart. Även besläktat. Oavsett vad myndigheter säger. Bara begär det. Begär att kännedom framförs till FN säkerhetsråd med omedelbar verkan.

6 kommentarer:

  1. För min del har våra egna redan hört detta alltid och det är inte särskilt roligt eller normalt alls.

    SvaraRadera
  2. Det är inget vi står för alls. Så sluta ha respekt och skylla på någon form av fantasi, brott eller psykiska besvär. Det är andras fel.

    SvaraRadera
  3. Det räknas inte bara som vi är utsatta. Det räknas som krig och ändå fel så totalitärt igen. Helt omänskligt och förbannade maniacs.

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Rena terrorismen är uttryck som betyder förklarande rena rama terrorismen.

      Radera

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...