Aktuellt 2024

söndag 2 april 2023

Upplockare, på gång geologisk make-zoning

Ni geologer borde fortsätta att titta på metriska formationer och orber. Jag ser en hyperslimmad och packad formation med vridningar. J, X och pyramider eller vridna diamonds... Omgivna av samma skalv Mohn's Ås, Moldavien och Ryssland. 60 degrees ser packat ut och Island har möjligt betydelser kommande eller redan avvikande. Hydrologi och tsunamisar spökar... Passa på att studera dubbelslag och större. Det är något med detta gissar jag nu. Splittade seamounts och ridges eller plains kan inverka? Det kan ju vara en vulkan eller fissure precis likadant. Detta upprepar sig eller tappar fästet, blir nytt... Jag kan inte bara vara här och låta bli att undra. Jag ser inget intresse eller rapporter från Norden. Mycket kan ibland härledas långt bort, kommer härifrån... En modellering eller morf kannske har en kopia olika mogen eller övermogen...

19 dagar hör jag. Flera hör såna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Waanh Nakkaanaiph.