Aktuellt 2024

tisdag 27 juni 2023

Upplockare, på gång

Nu provade jag allt Google.

Ser det ut som S1/+ påhäng på space-weather? Ice vortex, el Nino, la Nina och great power index kommer upp även som lava i haven? Wildfires...

Lär er att kolla olika håll data som 1 2 4 3 5. Och dubbelkoll fungerar inte, lämnar av mm... Fråga om andra kan kolla.

Jag gissar att ozonskiktet brakar ihop kanske(?) och vissa besvärligare vulkaner, laharer och jordskalv byggs nu. Bra koll? Kan vara massiv Arctic eller Antarctica? Mera? Kan ju vara "tidsförskjutning nominellt eller reellt, transmission eller kollaps".

Ändringar i definition om tid eller epok, generationsras eller formändrimgar kan synas. Det finns utrymme för det, men hur vokalt eller data? Spaceweather ger resultat ur S1/+ som förstås? Vi har kanske bara haft en förträfflig tur och ett ödes-ras. Kommer något, eller talar historia? Ja, syns, säger jag. Men ovisst sa jag förut. Ingen höll med. Vilken mening med det hela! Till och med detta har gett indikation och resultat gissar jag. Rapportera iakttagelser. Allt räknas.

Visst, rymdprogram och dont har somnat. Även styrelseskick bör inta forskning.

El Dont maexiv we.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nightee Cheied October 2024