Aktuellt 2024

måndag 31 juli 2023

Hm. Windows uppdatering

Vill inte ha och behöver inte Drive. Nu är båda på uppdatering. En i system och en kumulativ. Står inte att den är klar och tydlig som uppdatering. Men Laddar ner 0% på båda.

Mycket dåligt och helt ologiskt och inte trovärdigt.

Nu långt senare står %...

Inte redo för min enhet men 8% såg jag... Uppdateringar misslyckades och Försök igen.

Försökte avinstallera en app före. Den fastnade.

Nu står det Kumulativa 10%.

Min nyare och bättre Acer är alltså redan möjlig?

Slänger man ut Windows egenskaper med nätverk Swift 1, Windows Home 10 och Windows Home 11?

Många köpprogram är gjorda långt före 5G. Vad har ni ställt till med nu!?

Har ni strippat på memory size på Windows!? Jag har egen Tera till Aver Swift 1.

En rak uppbackning med Swift 1 och en Nokia 5.

McAfee original på båda laps.

Så det är Nokias tjänster i andra anspråk sekundärt!? Vem stod för detta utan Office? Namn på chefer och tekniker tack. Min leverantör garanterade annat eller problem... Osäkert.

Ingen av laps har Office. Laps(I) is child or baby in Finland still...

Wikipedia fungerar ej på skrivbordet heller. Länkar fel, inga funktioner. Startar om.

Nu fungerar länkar, t ex Wikipedia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...