Aktuellt 2024

söndag 16 juli 2023

Hm. Nyheter eller kallelser av aktiv propaganda i ännu lösare form? World, global

 https://learn.microsoft.com/en-us/lifecycle/products/windows-11-home-and-pro

Inte ett ord om hur detta kommer att förverkliga de normala produktiva ideal som redan finns. Beklagligt. Man har bara producerat en soppa av auktionerade sub-aktiviteter och inget behöver man veta om köp-programvara och hur de kommer att agera. Vad får de i sig använda för konsekvenser? Blockeringar har förekommit av även enheter och kommunikations-förmåga...

Mycket fel ideellt av MicroSoft som redan förmodat kommit i cirkus före MM av bl a konkurrenter. Jag som lekman har avvisat mina egna ideal och har detta fortsatt möjligt. Min talang och mitt skydd ligger där. Det är aldrig som gäller, inte sällan eller förklaringar. Syftet med en fungerande plattform skulle ha varit garanterat åtminstone. Jag gissar att 5G kommer att krascha och att enhets-kommunikationen har tagit sin tidigare form av "före" i kraschsekvens. Inte ens virus-produkter eller anti-virus-produkter ser intresserade ut vet jag. Ändå presenteras vi inget och en vågskål av till synes oprofessionella och påstådda mått. Man måste SÖKA mått. När förstår ni detta!? Nu drar ni med Android också. Skam.

Jag ser en historisk molekylär och makro-diktatorisk problematik samlad fortsatt. Jag har skaffat produkter för motsatsen. För säker och gångbar produktivitet, möjligheten att förvärva intressen och auktorisera ett aktuellt kapital och få min beskärda del av produktivitet, talang, ekonomiska alternativ och fortfarande privata initiativ möjliga. Jag har fått förnärmat nog av detta!

Nu har jag tröttnat och ser inte ens en ljus som ensam och privatperson. Hur mycket NATO och andra organiserade och rörliga förstår detta och tar hänsyn har fallit ut. FN kommer också att ifrågasätta både lojalitet och kapacitet nu oavsett marknaden som sinat.

Jag har blivit en illegalt utvald själv-internet snut. En värdelös medborgare med helt annan förmåga. Nu ska alla förlora. Jag är ännu igen bestulen, vilseledd och smutskastad.

Det här är en skarpaste anklagelse och med helt andra motiv och alibi. Därför ni inte tålde detta, men ni kämpade.

Folk är inte insatta, men ser begär av väckelse. För mycket. För sent. För allvarligt.

Hela underhållnings-branschen står till förfogande? Vilket märke, emblem och vilken medalj! Ni är samhöriga nu.

Om jag skulle bestämma skulle en del företag hamna på kvot av räddning. Men hur mycket problem och skada har skett och det syns inget av värn, uppmärksamhet eller åtgärder. Nu är data-marknaden avslöjad. Detta läge kan knappast vara respektabelt ens. Hur har ni lyckats med allt fel!?

Härmed anklagar jag er för högförräderi bevisligen och med ombesörjd medverkan anklagat, vilseledande av marknad, världsetablissemang och ekonomiskt. Detta är en helt normal konsumentrapport, privat. Av bästa karaktär och lekman. Kvarstår.

Detta är en allmän anmälan, inkluderar säkerhetsorganisationer, militärt och civilt. Formen av detta, tillgänglighet och betydelse framstår allmänt... Mina egna är skadade, förnimmade och detta anser jag inte bara logiskt eller mänskligt alls. Jag har aldrig varit så orolig i mitt liv, rädd eller annat. Men nu sätter jag definitivt upp försvar, pekar och anklagar skarpt för en värre och värsta insyn i den oro. Nu är det slut med er och era fasoner. Inte ens två "världskrig" eller allt radioaktivt larv är orsaken bara. Det här tar med allt och alla. Detta är min kunskap och erfarenhet nu, min enda oro, sedan jag föddes. Oavsett sociala medier och andra argument, t o m upplockare.

Jag kan skriva, läsa, tolka och förmodat använda.

I have spent my whole life to discover. I am somebody. I consulted by private and history knowledge the seemingly best. The real world meaningless wrapped somebody. There somebody manipulate and lively-hood "prejudism". All like human science and what coursed motives and alibi. When the same position and motion lost manner, truth and loyalty. It don't matter how much you can afford. It's over.

Apatcho Cheied 1968-

Issue: 21H2, Windows 11 Home. Not mentioned so far. Windows 10 Home have 22H2. Acer Swift 3, big screen, large mem, resp Swift 1. The updates so far make them programways as fast and capacity bound ripped. What differ is startup times total and all browsing, plus more seemingly uncontrollable updating for Swift 1. I do not use Office or Drive.

Question. Have Swift 3 swap-through capacity blocked? Where do resources go? Is Ableton screen objects sizing makes a difference according or verse to standards? Are your MicroSoft "enhancement" packages wasting all? It is not work and not handicap, you see... I have warned for this featuring coming a long time ago. Where 8s logical device handling and is it specially aimed this version and no attention or information? The manufacturer must know the same as user? Well. Hope, is all I ever seen. Here HP companion suite? I loaded down other useful(?) updates. Original Hardware and Software with antivirus... Longer service deal... I also have complaining on "crashware housing" concerning audio and sound(disturbance). If something is set lose versions in DOS? Ableton should not crash, it is professional module programming. To me it sounds lika a "memory temple" scratch remix, the disturbing. Check my old stuff on DOS, MicroSoft original designing and features. Even miris has got that one info sometime by discussing. Tyson and me have known. I resqued my dad then, by severe impacting and defence... DOS and program relating "council" may remind of this? Probably software culture possible but need access, workout and exit by secure control. Maybe unknown to their tests and post tests. Creativity has already been announced important. Here I am. It is too much for confronting, just like the market, any business. Not attractive. And some are indeed lost... Miris have to split from as on command... More or less known world wide even creations. Like a Stradivarius. Bitcoin, bank, rent, leasing, contract, deal...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...