Aktuellt 2024

fredag 7 juli 2023

Hm.

Bor Erdogan här?
Ingen bor ju där...
Har de samma räkning där?
Konstigt NATO. Kanske trycksvärta från Koranen.
Nu får ni sluta injicera EU och marknad baklänges. EU får också skärpa sig.
Om de vantrivs och blir nomader får de väl anpassa sig.
Ingen annan ska väl lida för fötterna på jorden.
Jag "åker då inte dit" med en pistol, dos, Tesla och betalar 25.000 $ för en natt. Aldrig gifta mig där. Knappast skaffa barn eller dela joint.
Ni mirismässigt blir obeskjutna combats på diesel färjor här. Inte mycket mera.
Var det nåt mera?
Kanske svårt med EU hänger med eller andra?
Kanske bara larv. Lämnar inga såna. Kanske andra undrar...
Mera Anatoli på upplockare?
9 år hörs. Heja bara.
25 år sedan advisory missions är jag och farsan. Hip hop hurraa!
Fortfarande inte joint, kommunist-fatalist-fascist eller sån där...
Jesus hade också ont.
Deflation, gossar. På den fronten. Ska vi slå vad!
Bästa läget för high treason, eller...
Det är bara några hackers upplyfta en stund, eller gamare, lirare och antikt.
Konservmössa, lifespare och dunst. Som polismärkena.

Jaja. Mannens överlämning.

Ni är bra roliga. Europa knas som vanligt. Inte en sportmödsa! Ryssarna samma problem.... Ojj. Hela världen...

Heey, verys. Pickers and miris. Som UN extra tip? And the seamån guys and prettys?

Right, between the sun and moon... In case you wonder check this,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

https://youtu.be/pmu_RQAVk_4?si=YTQIa9_ugXrZG5A9 Tänk vilken fin farsa jag hade. Ville inte lära mina barn vad vi råkade ut för och såg, hur...