Aktuellt 2024

tisdag 26 september 2023

Hm.

Stenungsund är hett.

En balk räcker. Den ska inte sträcka sig till brottsbalk. Detta skyddar nu lekmän och anses redan skyddat och varskott i yttersta grad vad jag vet.

Modifikation går lös också. Bra va. Så ställ undan rishögarna och kontrollerna nu också.

Om du återvänder på ansvar vad gör du i vägen?

En backe räcker... En balsam i räcket. Hur är och var olycks-situationen och statistiken? Fråga om de har räknat med detta klart och tydligt eller om stundens rättvisa räckte till senast...

Ni söker ovisshet vill jag påstå. Jag har fullträffar i hela mitt liv som jag gissar och varit lekman om. Men inte ansvar. En utredning påvisar att jag inte ens använder vägen utöver naturen i situationen. Vad kan man göra då?

I övrigt har lekmän lagt till upplockare tips. Att förankra detta kan inte vara ansvar, beslut och annat hur som helst. Definitivt inte brottsbalk.

Lycka till.

Jag vill bara påminna om att vara snabbare än tidvattnet.

Ödeshög enhet upplockare. Evakuering? Hydrologi och tidseffekter. Ett antal hydrologiska spöken tillagda på spridning upplockare world, global. Tänk på ytligt, vatten och fordon blev kvar eller effekter. Farlig transport? Sediment avskiljare är vatten, möjligt orsak? Varje plats och ref ratio och nedåt. Måste bra koll t ex lava, andesitic och om basalt, erosion, laba-lakes effekter och dess upplock. Definiera maskinparker. Splitter, debris, glas och föroreningar. Livestock. Bogsering. Andra följd olyckor, t ex brand. Lastvagnar och dess last. Koll vatten avrinning allt yta och brunnar. Blårök vulkan med? Chemplockar(även vulkan)...

Esko Ilmari och Apatcho Cheied, Rescue services before MM.

Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...