Aktuellt 2024

fredag 22 september 2023

Hm.

Nu blir det nya tider. Glöm alla internet problem och dito...

Inte så bra att vara skapare störst eller samma håll alls av kris och krig alltså. Särskilt high treason. Och slavdriv inte i AI mening heller. Det är bara ett förbud, ett stopp.

Tillägnat reale och särskilt räddning.

Så. Nu är jag på hemmaplan och bland egna jorden runt. Ni andra, låt bli.

Den där resan smakar ändå gangster för de som leker med finanser, t o m "lagligt". Finns inget sätt. Någon bara vet det. Och jag och mina egna.

Tips. Bli real, även kombinerat din privata person och näring med andra balanser. Tyvärr har jag sett utanförskap utom de yttre riktiga gangsterna och terroristerna i många omedvetna skepnader och t o m som "tur".

Vändhandahåll är inte barm i high treason heller. Var i tusan började du bli fel någonstans och när!? Är det inte dags att fundera, inte visa falsk färdighet och skuld i multi tappning? Fundera på detta om räddning och creator. Men hoppa inte över original man och creator... Din AI är att du inte finns då, jag varnar.

Titta på dina ur och finanser någon annanstans. Känns det bra nu!

Det var reale. Din räddning blir lite knepigaste.

Focus on me... coolt va!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...