Aktuellt 2024

lördag 23 september 2023

Hm.

Den här burken har sabbat.

Fortfarande finns det dental och kontinental inandning och mat.

Är det 5 kadetter? Jag föreslår ett 5-kadetts program för FN. Men jag hade kunnat låta bli att föreslå det.

En 5-kadett singularis womiic sensa, tack. Snart är jag creator igen. Med vad Windows är möjligt till för... Köpt så sörru.

Hur har vi listat ut vad två world wars är för något och hur det ser ut?

Varför når de i alla fall om man bevisar att de varken får eller ska? Vi är ju såna sedan urminnes tider.

Så enkelt var det. Igen mina varningar för både Windows och YouTube. Där högförräderi med kan inte stängas av. Dessutom splittra så inför mig själv. Vem når dit? Fråga veteraner! Just det...

Det får Kungahusen ta nu. Var så goda. Inte ett dyft på marknaden stämmer som det ska vara och göras.

Vad är det folk här dessutom om ni bara är såna(holy moly)!?

Ni  ser att det är livsfarligt att vara på marknaden och vilken form som helst. Eller hur. De har nått slutet. De var förvarnade efter deras "magiska" försök och diverse andras "måsten" bara. Och?

Dansa på bara. Som en cowboy inför indianen. Vi vet som barn samma de vil slippa redan då. Det är original man mot högförräderi, inte plats för andra och "egna varianter". Så löjligt att de bara syns som om inget kan räknas rätt... Vuxna människor. Jag ser inte att "mirisen" eller "marknaden" ska eller kan "täcka", de får inte det. Spelar ingen roll om "täcka" betyder göra barn heller.

Klagomålen gäller fjantiga fascist-farsor, underkastade inget lika väl.

Om jag gör om här eller VAR SOM HELST åker ni in i fängelse. Ni är hjälp, transparens och inblandning. Allt blir konfiskerat och i stort sett bara god man och fortfarande creator tillgängligt i ett numera väldigt brett spektrum av ersättningar och ännu värre betalformer... Arbitrage, royalities, STIM, alla upphovsmakare inklusive reviderat och klenod säkerhetsaspekt för t o m släktingar. Det hr inte ni rätt att ta betalt för eller förskingrat redan. Omöjligt att förbise på t o m världskris och krig för att LÅN och STADSSKULDER tar nya vägars rätt när misslyckat och inte accepterbart enligt lag från någon original man, p g a marknadens SÄRSKILDA INTRESSEKONFLIKT och ALLVARET i t ex Säkerhetsproblem och utveckling.

Till saken kommer även KNARK(narkotika) och VAPEN inklusive any state, religion, arabworld. Alla med flaggor och alla Homo sapiens. Du har sett att troligt används knark i högförräderi. Ganska AI, men vem är du om du kanske..? Ansök om tillstånd! Jag vet att du behöver många.

5 kadetter kvar? Jag är world man earth combat med en rad betvingade meriter och förförd av eran dygt i motsatthet... Ett förbud. Många förbud. Andra säger samma förbud.

Horrmeritteriet Barm... Så kunde vi gamla kejsarna och kapellarna. Slott, deenar och andra når max 5 kadetter oavsett försök som rang eller skapelse. Herr mister du gjorde. Ser du bokstäverna!? E diid cei... Tah! Second best... Så lite hästkrafter som möjligt... Tror du inte fotfolket och marknaden reagerar? Jag förbjuder nu elpistol i Norden. Med vetorätt. Är du kvar i djurens värld?!

Jag presenterade nyss studenter och celebs i forum och fokus på fel sätt. Gangnams, musik, dans och teater, många var de. Heja tjejer så bara.

Again but coming here and here is peculiar. Not to our own! So?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...