Aktuellt 2024

måndag 25 september 2023

Hm. Förfrågan ABB, Automation och Industry & Electronics.

Jag upplever samma störning på spelning av musik med Windows 11 Home i YouTube på Acer Swift 3. Klart misstänkt. Men har någon detta eller som sidoeffekt från uppdatring likadant om detta beror på elnäten? Kolla mitt gamla. Jag är i Norberg, mitt i norra. Kola farsans gamla grejer på detta. Har funnits sånt störande och även flyg, Johannisberg, Västerås. Dessutom vid bygge Skrapan i Västerås, gamla Posten... Jag gissar det är rescue units och fiasko ubåtar någonstans.

https://library.e.abb.com/public/f77c517fd6d959c1c1257e0a00321a54/LCM_TYRAK%20L.pdf

Kolla gamlingarnas ställen, pensionat och montessori.

Konstigt nog har problemet funnits på 60 degrees förut. Om det är okänt militärt som bara hittas just när en hittar en annan förekommer detta? Fråga informatörer ABB. Skerike med? Är det vulkanblixtar som filtreras? Är detta kärnkraft eller vattenkraft bygge egen kontroll, störningar? Har de gammalt sånt?

Är marinen i Finland med?

Är stads-slussar med lavy-tvy med?

Är offshore med?

Är is-pumpar igång i stället för vatten? Stör de?

Springer störningar över Kebnekaise eller Blaikfjäll?

ABB har samtidigt med andra geo-problem och jag ser att någon håller på med något. Kan vara en form av industri-spionage och sabotage.

Ni vet hur ni gör. Använd säkerhets-rutiner även på Service. Min farsas?

Det blir office men snyggingarna. Fråga IBM och General Motors och General Electric i USA.

Även morsan och hennes andra man på Avesta Sheffield.

Jag har jämförelser in och ut, t o m Homo sapien.

Jag har provat på batteri, utan nätsladd. Samma störning i Ableton som Edge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...