Aktuellt 2024

tisdag 31 oktober 2023

Hm.

Ja. Politik och ekonomi skulle bara kan ha med en person att göra alls, men så mycket politik har redan avregleras färdigt. Man hamnar inte där det är tillgänglighet eller en avog person så heller i omfång då.

Rent tekniskt måste man ha sökt arbete eller arbetat når inte original man. Hur kan detta § vara en hushållsdröm och annat för de lekmän som redan agerar!?

Bevis § mitt och mina.

Jag har betalat för mig och är inte skyldig. Rent tekniskt räcker det med att finnas eller att pengar finns. En idé. Hur kan detta § vara en livsdröm och annat för de lekmän som agerar!?

Bevis § mitt och mina.

Hur har detta skapats? Jag kan basera vetenskap som tro och förklara dig även som privatperson eller lekman. Hur som helst, hur kan detta § vara obeskrivligt och annat för de lekmän som funnits!?

Bevis § mitt och mina.

När du löst konsekvens, säkerhet och hela världen kommer du att kunna säga något. Du är beredd. Men om du frågar får du återvända. Hur kan detta § vara åsikt och annat med de lekmän som funnits!?

Bevis § mitt och mina.

Du har ett yttre tillstånd(status och situation). De nya är såna. Jag är redan original man och big papa, världsvan krigare och spirit. Jag har sett resultaten och aktiveringar annorlunda och ovidkommande av allt ovanstående som utsatt för högförräderi, fascism, nazism, krig, brott och horror, kris, sjukdomar heter som följd och omvänd kvarlåtenskap när jag ska finnas.

Bevis § mitt och mina.

Jag är född naturligt intelligent, en välbalanserad och välbalanserande säker människa med helt andra goda förutsättningar, färdighet, lämplighet och gångbarhet. Jag är sjukdomsfri och medicinfri. Jag är creator från födseln(före), har absolut och omöjligt sådana andra intressen och säkerställt naturligt goda motiv och alibi för evigt. Bara mitt och mina.

Alla sammanhang är detta skapat för i vardagslivet att medföra denna information och konsekvens. Oavsett allmän polisanmälan och olika människors egenskaper eller annat.

Om Homo sapien så leker spöken ändrar jag mig inte alls. Tappa aldrig humorn!

Bevis § mitt och mina.

Din retro är läs första stycket.

Om du vill förklara rättigheter nu så att en situation undviks ombeds du att antingen avstå, symbolisera eller förträffligt motivera dig, oavsett den egenskap du uppoffrat och andra bemött med respekt. Avreglering förekommer.

Om du anser dig ytterligare straffbar bör du försätta dig i förvar där åtalspunkter och allmän klassificering tar plats, om så ens befogat. Detta kan enkelt beskrivas med polislag när allt inte duger, inklusive samhällstjänster, räddning och service eller målanpassning efter behag. Detta skulle kunna gälla allmän säkerhet, säkerhetstjänst och militär säkerhetstjänst.

Apatcho Cheied SEdL 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...