Aktuellt 2024

tisdag 17 oktober 2023

Hm.

Om man ska betala för VPN, varför promptar redan ett befintligt skydd McAfee färdigt med att skapa ett konto?

Jag sa ju det att det är inte bra. Helt ologiskt.

Windows säkerhet och olika förklaringar är inte alls förståeliga i sitt angivna och beskrivna. Varför ska detta vara krypterat på flera sätt och VPN? Jag har ju mitt ID och enhetsigenkänning.

Har ni alien ljussling på som kärnkraft skrif med högförräderi? Elektrisk pistol för polis är fel. Nästa allt.

Nokia X20? Mindre störningar på laptop Acer,, stäng av Närdelning. Nästa är Bluetooth på Android.

Så kan det gå 

33 kommentarer:

  1. Nej. Samma störningar igen. Förstår inte alls vad det är.

    SvaraRadera
  2. Jag ger mig tusan på att Bing AI är för påträngande och med alla konstiga inställningar så inaktuellt att Windows och DOS stänger av den med en spell.

    SvaraRadera
  3. Dessa "barriärer" är grundade fel på business vill vara ifred och måste nog ses över. För vi ser inget eftersom vi inte använder annat än Office och Drive... Det är logiskt att den används för mycket. Om det är elnätet är jag då inte insatt i. Har inte känningar ens före MM om annat, inte ens "för mycket". Det är helt enkelt opassande främmande i sig.

    SvaraRadera
  4. Eftersom de inte kommer åt "styles" på skärmen alls längre.

    SvaraRadera
  5. All MIDI skall vara ny, vad jag vet. Det är inte AI att kolla tangentbord på olika sätt eller att gå runt.

    SvaraRadera
  6. Sandström HUB skall väl inte heller krångla. Jag har större skärm på laptop än andra egen version.

    SvaraRadera
  7. Inte farao tar de bilder med webcam och ljud lite då och då?

    SvaraRadera
  8. Inloggningar ska inte ha rätt, utan val.

    SvaraRadera
  9. HP stationära datorer har också i5 intel CORe.

    SvaraRadera
  10. FHD 16'' IPS Display with narrow Bezel.

    SvaraRadera
  11. Flera såna har gått sönder för mig i t ex Swift 1.

    SvaraRadera
  12. Nu verkar det vara mindre ibland. AI har väl inte användaranpassad körning som stör?

    SvaraRadera
  13. Måste man skriva in vad man har i sökfältet för att få rätt? Man kan ju undra.

    SvaraRadera
  14. Troligt sökare på upplockare som inte får rätt fason på det hela? Hjälp dem.

    SvaraRadera
  15. Varför är inte Bloggern inbyggd i datorn först och främst? Reagerar någon?

    SvaraRadera
  16. Lätt att hitta med anslutnings-ingenjörer. Sånt inga kollar, bara säljer på plattform telefon. Vilket inte går alls.

    SvaraRadera
  17. Koll om Edge alls har skydd? Gissar den är helt utanför. Precis som en bil utan hjul.

    SvaraRadera
  18. Fel att röja för batteri-fabrik, sol och vindkraft på det videt. Även energi, offshore... Låna inte ens dem!

    SvaraRadera
  19. Det skall rapporteras om ni använder dem utan ens sfär.

    SvaraRadera

Hm.

Kolla ökenväder och Arctic väder framåt. Välj maps i meny höger, https://www.weather-forecast.com/ Även Arctic och Antarctica. Ser ut som kr...