Aktuellt 2024

måndag 2 oktober 2023

Windows och Androids räddning?

DOS mitt gamla.
Acer tillbaka?

Hur kan Acer Swift 1 vara snabbare än Acer Swift 3 på uppdatering och nedladdning? Till och med på försprång! Ändå har jag Terra cover och extra på Swift 1.

Vänder på 1/10 start resp slut på 1/3.

Jag ser dos nr 9 med McAfee med VPN snabbare på Swift 1?

7 är 68.
6 är 70.
5 är 72.
3 är 81.
2 är 83.
1 är 86.
0 är 90.

Fortfarande hittar jag I Edge Browser Essentiols skaffa VPN... Mycket snabbare allt nu på Windows 11 Home. Windows 10 Home på Swift 1 visar inte uppdatera eller starta om rätt. Aha nu räknar den upp Instalerar %... Nära jag stängde av eller startade om om den fastnat.

Snyggt gjort Windows 11 Home Funktioner. Bara ett fel. Ansluten eller skapa anslutning/delning, infofattigt, går inte att förstå kanske vid tilfällen. Jag hinner titta på ett program på TV hittils när Swift 1 installerar. Allt klar på Swift 3. Oj, Mina lampr och ljussättning... ? Kan man slänga ut lampor från fönstret? Party-time...

Snacka gojja alltså... Jja-ja. Regeringen blev kvot nu.

Alright. Market thumbs up again.

Omstart Swift 1. Huh. Vedbod igen... Äh. It stinks. (Arbetar med uppdateringar)

Round 7 to Zero(e). 2 Windows out of 9. Hm. G6?

Vintern 44... Haha... Where's that Japanese guy!? Nu slänger man ut Bing till Bang... GiuseppeVerdi...

Ai Ai il capitäno... Holy moly... Grand slam gaming done. Man's leave-over(prominent momenta).

Witchcraft, may the warriors live!

Nu ska vi se här. Det luktar bränt. Va i -e? Gur-kass? Next ass... Prick-snurren på också... Swift 1.

Vad jag ätit? Coop Wienerbröd. Noga med krigare och spirits...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Waanh Nakkaanaiph.