Mycket dåligt. Rena stenkakofonin på telefon. Gangnam. Protestera!
Aktuellt 2026 (Language translate, Info, Subscribe, Contact, Atom feed in Column, Social Media) ⚠ Copyright
onsdag 13 december 2023
Hm.
Varför är telefoni en behandling av t ex en mobil alls? Bara hur den betér sig vid ringa, svar mm. Är det headset fel för andra p g a business? Ser skumt ut. Att behöva tända skärmen och inte få en auto förfrågan om återuppringning eller notering... Om dålig kvalitet förfrågan eller val bättra... Om just dessa val möjliga är det normalt. Det blir spam enklare och uppringare har inga hänvisningar om vem de är alls färdigt. Inte ens företag.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar