Aktuellt 2024

fredag 14 juni 2024

Hm. Så här gör vi med "synkronisering"...

Windows 11 Home. McAfee superballt att kolla konton och inköp. Lite special?

Men jag var tvungen att använda Androiden för det. Ok ingen oro. Det är knepiga inloggningar och flera enheter... Frågan är om Windows 10 Home ska ha sin egen variant, med massminne och uppbackning. Ja, man vet aldrig... Jag köpte 2 har jag för mig. Men att Drive ska ha såna här problem till oss som användare och ska ha kollen, och annat, väldigt förvånande. Om man tar en skärmbild ska man plötsligt få nobben och hänvisar till Drive inköp eller förnyelse. Var tog säkerheten vägen?

Tänk om man skulle ta Drive från annat håll... Och fy vad jobbigt med angivet "flera avancerade skyddsegenskaper" och ändå listor i mail på appar och bla bla bla.

Snart brakar Microsoft ihop gissar jag. Så fult med G och sälja med mindre minne och kalla allt för "grönt". Avskyvärt. På riktigt. Ja, program kanske också kan ta screenshots?

När ni inte BRÄNNER datorer är maxat snart. Huh. Även om det är bättre nu.

Ja. Hur gör vi med synkroniseringen då? Hoppar över. Jag har egna resurser jag. T o m en laptop till bredvid.

Men si du. Nu är det kört för video HD1080 på den på luftburet. Vad ska rymdprogrammen ha det till? Super high treason? Oj då. Jag då? Vad fan har ni gjort med mina egna?!

Säger bara det. Nu sitter de med prankarmy i finkan och är kvar kanske? Som kunder? Fet lön har en del också. Fy. Det var gangsterna som tvingade med krig deras "nyinnovation" i krig. Nu har ni krigen!

Var så goda. Självgoda produkter...

Tänk om de kör igenom test på allt!

Heja Tele2 också. Spammade er inte. Bara lite för mycket att veta.

OM Marknaden: Synkronisering är fel nr 1, att "förutsätta". Eftersom "det andra" har betydelse. Ni har krigat bort er. Sorry.

Synkronisering är svår att göra säker. Varför ingår inte det i datorns "skal" och egen plattform hos oss? Jo. Det var lite "det andra" som krigades.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Upplockare fiasko på gång. ALARM Reptiler Norberg.

Rönningstorpsvägen. Björkås, Mimerlaven, gruvorna, villasamhälle nära, Norberg. De har Samer barn i orm i kajman, en bonde i reptilfortfaran...