Aktuellt 2024

lördag 14 september 2024

Hm.

Lite mat efter den där x-ray är inte så illa. Jag åt kött med buljong ordentligt några dagar på raken före. Med potatis och broccoli soppa.

Det ser lite segt ut, inte så speciellt. Färdigt fryst kött, nötbringa med buljong alltså.

Ganska gott. Men jag har inte sovit på nätterna. Idag vaknade jag, märkte just ingenting. Det blev ris med smör och fish and crisp, soja... Till detta givet lite lingonsylt och sirap med matsked... En kaffe.

Skönt jag fick städat och tvättat före helgen. Nybäddat. Dusch. Kändes bra. Kroppen är lite upptagen med fixa nu en stund.

Nu är det mörkt. Enkelt hålla sig varm, viktigt. Om minsta kyla sov med mössa! Inga problem snart med kängor. Jag köpte vandrarkängor. Mina fötter är lite känsliga efter bl a karate, vulkaner, upplock, vandring, blixten, solen och dans i många år. Förutom rymdfarare, combat, Indianlivet med och utan livestock(ibland extremt)... Olyckor och extrem kyla och värme med.

Tag med täckbyxor! Tack f-n för dem. Det är livet att klä sig ordentligt. Inte utan strumpor och glöm tunnis tennisskor, tofflor eller sandaler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Upplockare fiasko på gång. ALARM Reptiler Norberg.

Rönningstorpsvägen. Björkås, Mimerlaven, gruvorna, villasamhälle nära, Norberg. De har Samer barn i orm i kajman, en bonde i reptilfortfaran...