Aktuellt 2024

torsdag 5 september 2024

Hm.

Vaknar sakta. Tittar på YouTube snyggingar och lyssnar på musik på radion. Solen skiner, men jag har ingen vidare lust att gå ut.

Mat-tips; Kalops eller Dillkött med potatis. Åt igår, men Kalops är svårt att hitta.

Bra växla lite städ och sköljmedel nu. Dammsug allt, även takhörn och... fantasi. Mera tips, klädborste och skoborste. Använd entremattor och tvätta av dem med något spray milt skurmedel eller saltvatten. Skura golv två gånger och våttorka. Sopa lister(plötsligt damm).

Ha en fin dag. Jag är solo och har som vanligt noll pengar för något alls. Inga studieskulder eller banklån. Obunden. Helt meningslöst, för smart jag så jag inte gillar något eller någon. Äger inget, noll intressant.

När ditt huvud kraschar och ditt liv, där är jag skadad och hädad. Precis som vad som helst, som om du är en total moron, allas livskräk. Oavsett tro och slaveriförsök... Läs in och ut, vad som renar till annat i detta stycke. Ser ni inte vem ni är och har varit!?

Sök på Apatcho Quinn. Läs och lär dig en annans hela värld original man bara så. Blanda dig aldrig i. Det krävs... förväntas och är bestämt. Läs detta stycke på samma sätt.

Novor och frittfattifall... Läs om lite space och inre jorden. Känns detsamma bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm. Dagens krispaket.

Av rådande och formerande kris- och krigsutveckling föreslår jag i Norden och EU Landsbygdstjänarråd. Till detta finns en bas för nuvarande ...