Aktuellt 2024

fredag 13 september 2024

Hm.

Jag har inte haft någon inflation.

Enterprises skall krossas till intet precis som prank-armys. Så det är fritt också, och anklagas också. Inte ens staten och förvaltarskap skall åberopas alls. De är gangsters. Högförräderi.

Jag har fått nog av era fasoner och ynkligheter. Tyvärr blev stora massan nöjd just så också, tas med i bruket!

Informatörer vet över gränsen och runt gränsen räcker inte. Finns inga andra sätt. (Vilken slammer med missiler och drönare, ingen har förstått alls)

Vilka som står bakom skall teknisk hanterats, det handlar om enorma mängder med gangsters som dessutom står för hela kalaset med sina som kloning och värre än nazistiska principer. Droger och vapen. Självmord och terrorism. Så fint att vardagen är samma skit var som helst. Jag har berättat min historia. Om den vore fel, varför skapas den och kommer fram till mig alls. 7*

Historiens största högförräderi. Inget annat saknar motstycke. Oavsett bedrifter, viljestyrka eller annat.

Kom ihåg att gangsters brottats med sina egna tombstones, monument och fått vilka signaturer som helst. Inte ens en veteran från WW1 eller 2 är annat än jargong på straff. Resten fattar ingen... Just precis. Så galna är de. Inavlade i Homo sapien homo sapien som springer annat än som original man. De och deras egna vet hur de tar sig fram, tror sig ha resurser och är dessutom självlärdas anti-lord och korsade vägen för original man som om inget hänt eller värst. Är du en själv? Fan vad det small och brann, soljäveln sken! Fundera på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hm.

Waanh Nakkaanaiph.