Räkna med att intresset finns i Ryssland, Baltikum, Tyskland och ut i Nordsjön och Atlanten med de Brittiska öarna. Möjligheten finns att ytterligare har vänskaps TV satsningar som passar Nordiskt. En finans och affärs logisk organisation kan bli aktuell som Norden.org och andra kan klara av. Möjligt har turism ett marknadsbegrepp möjligt.
De TV kanaler som finns har inte till synes lösningar eller omfång av detta slag, ej heller satsningar. Den enorma klacken på utveckling av film industri och musik åsidosätter en hållning och karaktär och blir ett helt alien skenbart ärr i media, satsningar och kostnader har övergått till en anfallsvinklad funktion i meatri och historia. Det skall vara pålitligt och redigt, anser jag. Tyvärr åsidosätter jag sedan länge alla andra och de perspektiv som erbjuds till dagsläget. Den resurs som klonats har blivit en folklig kostnad och en skam. Idrott och folkrörelser har inte sin välkomst överallt. Inte heller längre många kultursatsningar och evenemang, de blekläggs och fiasko är många i modern tid eller anpassat till vardagliga konstigheter med brott, narkotika och celebriteters förlamningar av karaktär, skandaler och förstummad känsla för underhållning. Målsättningar av stora satsningar har en bas, en andra service och kvarhållen mera än en skepnad av ärr i tid och plats. Där finns vi andra och det borde finnas bättre resurser och karaktär för åtminstone en kanals satsning. Mycket stora, största, målgrupper av män saknar vanmäktigt konsekvens och smak dygnet runt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar