Entreprenörerna har själva varit eller kan bli inblandade i fastighetsaffärer eller markaffärer.
Leasing av marknadens tjänster har erbjudits eller kan komma att göras.
De hänvisar till fastighet eller möjligt boende, men leker med definitionerna, till en början på sociala och rättsliga egenskaper.
De tar över bostäder eller andra utrymmen i fasighets- och markaffärer.
Gamla områdets skuld eller lån har funnits på tariff eller använts till andra okända eller triviala affärer, försäkringar eller för att täcka skuld eller lån.
När de gör om till stad från kommun, eller från k-märkt kan kapital och arbete definieras om. Men bindningstiden och kontrollen är kostsam eller kräver åtgärder.
Dörr i dörr och fönster i fönster, balkong i balkong och garage i garage motsatt utsikt omräknat standardnivåer i annat land. Även skorsten i skorsten och bassäng eller uteplats, passering, lekplats, grillplats, rusning, återvinning, cykelställ, väder mm kan tänkas påverka.
Många av dessa egenskaper och flera att definiera hämmar marknaden och följer en realitet, ett intresse, uppmärksamhet, konkurrens och olika obehag av händelser, kanske till synes naturligt och efter omgjort/renoverat eller tillfälliga miljödata, skola, barn...
Förslag: Bostadsrättsföreningarnas säkerhet skall godkännas av Länsstyrelsen vid behov om dessa frågor och svar. I övriga fall skall Accent påvisas och vara registrerat. Ingen handel på viss tid kan bli motsatta argument. Då måste ägaren själv ha beviset(rätt till). En kontroll av händelser och incidenter utgör mål för uppgörelse och granskas. Accent förfaller kan bli en organisations objekt. Detta kan godkännas av flera myndigheter, polisen, räddningstjänst m fl. Däremot inte anpassas som problem eller diskriminering mm. Accent skall kunna lösas ut av bostadsrättsägare eller bostadsrättsförening för adapterat övergångs ändamål. Det är alltså bara en tjänst som anses som antingen en utredning eller ett normalt ärende och värde. Vid Accent fall kan bara fastighetsägaren reproducera ägandet och boende förfarandet tills att bostadsrättens ägande och förra ägande godkänt förfarandets information. Förhoppningsvis löser detta problem och rätar ut marknaden mera än påtvingade platt fall. Fastighetsägaren och markägaren kan begära en plan med och utan Accent i omfång. Varje köpare och hyresgäst kan ingå i en enkel undersökning. Denna kan vara ett förberett ärende som skattenivåer i ett tvådelat system som jag har föreslagit.
Boende och miljö kommer att kräva professionell säkerhetstjänst och räddningstjänst. Dessa har förvisso regleringar och är inte en räddningsplanka socialt. Denna värdering skall bättre platsa och delge möjlig nödvändig information för t ex bostadslösa i andra myndigheter, alltså ej användas för ändamål, vilket tillfaller delat skattesystem att förfoga dess förhållande möjligt rätt och tillmötesgående. Även för särskilda specialister.
Så är fallet löst med förtidspensionärer. Även AP7 föreslås men ej i affärerna till en början. Detta får kommunen sköta om eller passa till regeringsnivå eller t ex EU oavsett ej fullt medlem, ej EURO primär plus ekonomi särställt.
Fri marknad anser jag rätt med detta möjligt. I många fall kan färdighet, lämplighet, gångbarhet, mottaglighet vara avgörande tillgodoses. Tillgänglighet är det inte fråga om eller mot.
Arkiv rätt kan medborgare begära och möjligen nyttja bara på marknaden på nytt sätt. Mycket intressant. Fina fonder och org kan Risas och Rosas. Nya affärer på vanliga sätt, nya marknader. Just tillägnat medborgaren själv. Utveckling av annat intressant. Man är välkommen och betalar rätt och tillmötesgår marknaden på en nivå eller plattform.
Stopp som en propp! Hur ska villaägare och radhus matcha? Jo, de måste ha andra lekmän med. Det blir intressant!
Vilken storlek!? Flytta kostar pengar. Så mycket annat.
Högförräderi, mygel, utpressning och terror blir dyrare. Knappast skall bedrägeri rentvås från konkurser eller samhällskostnader. Tyvärr. Inte heller vetorätt, diplomati eller planering. Tyvärr, slaveriet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar