Kan multimedia fokusera alls?
Frågan är om det blir en frontal superegenskap som kommer att dra med kommersiellt.
Black Friday, trädkramare, läder och päls, stocks(värdepapper), återvinning/biomaterial, vatten...
Blir det film, trend och mode? Kommer livsmedel att följa med?
Ibland behöver marknaden en liten avsides idé plattform kan man tänka. Men skall detta komma från fotfolket, inte bara influencers?
Vad säger skogs, Agri och geo om detta? Indigenous? Up-north i sin ära? Båtfolk och kommunikationer?
Brown-watch och privat?
Höstens stora trend. Vad kan vara med? Tänkare, moralister, esteter, konstnärer, tekniker, arkeologer, geologer, space, livsmedel, musiker... Måste kollas?
Combat missions? Fonder, organisationer. Känna på marknaden? Studenter?
2025 brown-watch archs..?
Företagare kräsna?
Så det där finns i stället för original man och allt är bra utan bruna snören, knutar, strimlor och rep? (Indigenous evighet, Apatcho Cheied)
NY drive för multimedia och tech?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar